اختتامیه هشتمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت برگزار گردید

خانه خبرها
 اختتاميه هشتمين جشنواره درون دانشگاهي حرکت  برگزار گرديد

 اختتاميه هشتمين جشنواره درون دانشگاهي حرکت، با تقدير از برگزيدگان جشنواره انجام شد.

   به گزارش روابط عمومي دانشگاه، آيين اختتاميه هشتمين جشنواره درون دانشگاهي حرکت، با حضور دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه، دکتر شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي، دکتر عدالتي معاون دانشجويي، دکتر امامي پور مديرکل امور فرهنگي و اجتماعي، دبيران و اعضاي انجمن هاي علمي و جمع زيادي از دانشجويان، صبح امروز، در سالن آيت اله حيدري، برگزار گرديد.

  در اين مراسم، دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه، با تشکر از زحمات مجموعه دست اندرکاران برگزاري هشتمين جشنواره درون دانشگاهي حرکت و با ابراز خرسندي از شور و شعف حاکم در بين دانشجويان فعال در اين جشنواره، اظهار داشت: براي دانشگاه مأموريت هاي مختلفي تعريف شده است و اهتمام و موفقيت در يک مأموريت، به معناي کنار گذاشتن ماموريت هاي ديگر نيست و توجه به اينکه يکي از شعارهاي اصلي دانشگاه، تحقق «دانشگاه پيشتاز» است، اهتمام ما بر  اين است، که دانشگاه در تمامي مأموريت ها پيشتاز باشد.

  دکتر علي اکبري، تأکيد کرد: برنامه هاي مختلفي که در دانشگاه انجام مي گيرد، به سفارش و  خوشايند هيچ کس طراحي و تصويب نمي شوند، بلکه اين برنامه ها در قالب مأموريت هاي مختلف دانشگاه و بر اساس برنامه استراتژيک اجرا مي گردد و براي همين وقتي، که يک برنامه مثل هشتمين جشنواره درون دانشگاهي حرکت در کانون توجه قرار گرفت، مجموعه مديريت دانشگاه با تمام توان به حمايت از آن خواهد پرداخت.

   رئيس دانشگاه، تصريح کرد: دانشگاه، دبيرستاني بزرگ نيست، بلکه جايگاه افراد توانمند و موفق است و مديريت دانشگاه موظف است شرايط را براي همه دانشجويان با سلايق مختلف و در تمام حوزه ها مهيا نمايد، تا زمينه شکوفايي آنها فراهم گردد و در اين راستا، نبايد گروهي انتظار داشته باشد، برنامه هاي گروه هاي ديگر اجرا نشود و يا ضعيف اجرا گردد.

  دکتر علي اکبري، افزود: اين خواسته، شعار يا اتفاق نيست، بلکه يک راهبرد اصلي در برنامه هاي دانشگاه است، براي اينکه ما مي خواهيم، «دانشگاه تمام عيار» تشکيل شود.

    رئيس دانشگاه، با اشاره به فعاليت هاي سطح بالا و همراه با نشاط دانشجويان، در هشتمين جشنواره درون دانشگاهي حرکت، بيان داشت: همانطور که گفته شد، دانشگاه جايگاه افراد توانمند است و براي همين دانشجويان بايد با کسب آموزش و مهارت هاي مختلف و تمرين مديريت و خلاقيت، براي ورود به اجتماع آماده شوند، تا وقتي فارغ التحصيل گرديدند، سفيراني شايسته براي دانشگاه در جامعه باشند و برگزاري اين جشنواره و امثالهم در اين راستاست.

   دکتر علي اکبري، تأکيد کرد: ما به دانشجويان اعتماد داريم، قبولشان داريم و براي همين زمينه تمرين مديريت، خلاقيت و کارگروهي را براي آنان فراهم مي کنيم و البته انتظار داريم اين عزيزان به رقابت روي بياورند و در سطح ملي، عنوان هاي مناسبي کسب نمايند.

  رئيس دانشگاه، در پايان خواستار مشارکت ديگر دانشگاه هاي استان، اختصاص غرفه براي شعار سال و دعوت شرکت هاي دانش بنيان و مرتبط با جشنواره، براي سال هاي آتي گرديد.

   در ابتداي اين مراسم، دکتر امامي پور، مدير امور فرهنگي و اجتماعي دانشگاه، ضمن خير مقدم به ميهمانان و حاضرين در مراسم، به اهداف برگزاري اين جشنواره اشاره کرد و گفت: افزايش مشارکت دانشجويان در فعاليت هاي علمي، شناسايي انجمن ها و د انشجويان ممتاز، انعکاس و انتقال تجربه ها و الگوهاي موفق، تشويق دانشجويان به فعاليت مناسب با اولويت هاي کشور، زمينه سازي براي هم افزايي و مشارکت دانشجويان در انجمن هاي علمي و بستر سازي براي آشنايي دانشجويان با نهادها و سازمان هاي خارج دانشگاه، از جمله اهداف برگزاي جشنواره حرکت است.

   مدير امور فرهنگي و اجتماعي دانشگاه، در ادامه به ويژگي هاي برجسته هشتمين جشنواره درون دانشگاهي حرکت پرداخت و اظهار کرد: ايجاد غرفه بين الملل، انتخاب غرفه برتر نمايشگاه از ديدگاه مخاطبان، جذب اسپانسر مالي خارج از دانشگاه و حضور موفق انجمن هاي علمي در حوزه علوم انساني، از ويژگي هاي برجسته جشنواره امسال بود.

در پايان از برگزيدگان برتر جشنواره تقدير بعمل آمد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها