انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه های اصفهان،ایلام و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام

خانه خبرها
انعقاد تفاهم‌نامه همکاري بين دانشگاه هاي اصفهان،ايلام و سازمان مديريت و برنامه ريزي استان ايلام

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، تفاهم‌نامه همکاري­هاي علمي، پژوهشي و آموزشي بين دانشگاه اصفهان و دانشگاه ايلام و سازمان مديريت و برنامه­ ريزي استان ايلام به امضاء رسيد در اين تفاهم نامه چنين آمده است.

 بر اساس الگوي اسلامي ايراني پيشرفت، ارتباط دانشگاه‌ها و مراکز علمي به‌عنوان کانون‌هاي کسب دانايي و خودکفايي با همديگر و با دستگاه‌هاي اجرايي بيش از پيش ضرورت يافته و مورد تأکيد قرار گرفته است. بي ترديد انجام پژوهش­هاي کاربردي دربار? مسائل چالش‌برانگيزِ جامعه و رفع مشکلات صنايع و سازمان‌ها، در متن چنين ارتباطي به شکلي کارآمدتر و مؤثرتر فراهم مي‌شود و بدين ترتيب مأموريت دانشگاه در پاسخگويي به مهم‌ترين ضرورت­هاي زمانه با استفاده از مشارکت دانشمندان، پژوهشگران و مراکز علمي و صنعتي، موجبات ارتقاي توان علمي و تحقيقاتي کشور را فراهم مي‌آورد. با عطف توجه به اين هدف، تفاهم‌نامه همکاريِ بين دانشگاه اصفهان ،  دانشگاه ايلام و سازمـان مديريت و برنامه­ ريزي اسـتان ايلام به امضاء رسيدو

مفاد اين تفاهم نامه در خصوص همکاري­ هاي پژوهشي و آموزشي دو دانشگاه و سازمان، نحوه اجراي تفاهم‌نامه و مدت تفاهم‌نامه که 3 سال است مورد تأييد طرفين قرار گرفته شده.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها