تمدید مهلت سوگواره فرهنگی و هنری اربعین تا 20 اسفند

خانه خبرها
تمديد مهلت سوگواره فرهنگي و هنري اربعين تا 20 اسفند

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، دکتر محمدرضا شيرخاني، معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه ايلام در نشست خبري با اصحاب رسانه اظهار داشت: سوگواره فرهنگي و هنري اربعين با موضوعات عکس، دل‌نوشته، خاطره و شعر از پياده‌روي تا زيارت حرم حسيني(ع) بيست و سوم فروردين ماه سال آينده برگزار خواهد شد.

وي با بيان اينکه بيستم اسفند ماه سال جاري آخرين مهلت آثار به دبيرخانه اين سوگواره است، افزود: سوگواره فرهنگي و هنري اربعين به ميزباني دانشگاه ايلام برگزار خواهد شد که شرکت براي عموم در اين سوگواره آزاد اعلام شده است.

معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه ايلام اضافه کرد: بيش از 5 هزار پوستر اين سوگواره در مرز بين‌المللي مهران و شلمچه توزيع شده و تاکنون 120 اثر در بخش‌هاي مختلف به دبيرخانه جشنواره ارسال شده است.

دکترشيرخاني با اشاره به اينکه در جلسه شوراي هماهنگي فعاليت‌هاي فرهنگي دانشگاه‌ها وموسسات آموزش عالي استان که متشکل از معاونان فرهنگي دانشگاه‌هاست مصوب شده برنامه‌هاي مشترکي براي دهه فجر در دانشگاه‌ها برگزار شود عنوان کرد: هر دانشگاه برنامه‌هاي خاص خود را دارد ولي برنامه‌هايي نيز به صورت مشترک بين دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

وي ادامه داد: مراسم غبارروبي مزار شهداي گمنام دانشگاه ايلام به صورت مشترک در اين دانشگاه برگزار خواهد شد که البته در مراسم راهپيمايي 22 بهمن همه دانشگاه‌ها حضور خواهند داشت.

معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه ايلام با بيان اينکه در آستانه سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران، برجام نيز اجرايي و تحريم‌هاي ظالمانه شکسته شد گفت: کارگاه آموزشي با موضوع نقش همدلي و همزباني در استمرار انقلاب اسلامي ويژه کارکنان دانشگاه برگزار خواهد شد.

دکتر شيرخاني به برگزاري کارگاه آموزشي نهضت علمي و انقلاب اسلامي ويژه اساتيد اشاره و بيان کرد: کارگاه آموزشي زنان و تحکيم بنيان خانواده با نگاهي به سبک زندگي ايراني اسلامي نير در دانشگاه ايلام برگزار خواهد شد.

وي با اشاره به اينکه نمايشگاه عکس و پوستر از توانمندي‌هاي ايران و روزشمار انقلاتب اسلامي از ديگر برنامه‌هاي پيشنهادي معاونت فرهنگي و اجتماعي دانشگاه ايلام براي بزرگداشت دهه فجر است تاکيد کرد: مسابقه پيامکي با موضوع الهام‌بخشي از صدور انقلاب اسلامي از کتاب «امنيت و قدرت منطقه‌اي ايران» برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها