همدلی دولت و ملت زمینه ساز جهش علمی کشور است

خانه خبرها
همدلي دولت و ملت زمينه ساز جهش علمي کشور است

به گزارش خبرنگار روابط عمومي در گفتگو آقاي دکتر محمد علي اکبري رياست محترم دانشگاه با خبرگزاري ايرنا مطرح شد:

همدلي و همزباني دولت و ملت زمينه ساز جهش علمي کشور و رشد و توسعه همه جانبه است.

محمد علي اکبري روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا با اشاره به نامگذاري مدبرانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در سال 94 بنام سال دولت و ملت، همدلي و همزباني اظهار کرد: اين شعار زمينه اعتماد بيشتر بين مردم ايران اسلامي و خادمان آنها را فراهم مي کند.
وي با بيان اينکه در سال همدلي و همزباني دولت و ملت، بايد تمام توان دانشگاه ها و دانشگاهيان براي جهش علمي کشور بکار گرفته شود، افزود: دانشگاه هاي سراسر کشور بايد خود را مخاطب آرمان جهش علمي و فناوري مورد نظر مقام معظم رهبري بدانند.
رييس دانشگاه ايلام با اشاره به پيشرفت هاي کشور در همه زمينه ها و اقتدار و عزت منطقه اي و بين المللي ايران اسلامي، جهش علمي کشور را از منويات رهبر معظم انقلاب و مطالبات اصلي مردم عنوان کرد.
علي اکبري با تاکيد بر اينکه آرمان هاي مقام معظم رهبري و ملت سرافراز ايران بايد مورد توجه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالي کشور قرار گيرد، ابراز اميدواري کرد که شعار سال 94 زمينه ساز تحقق مطالبات رهبري و مردم باشد.
وي تاکيد کرد: ضرورت نقش آفريني دانشگاه ها در همه عرصه ها بخصوص در تحقق جهش علمي مورد نظر رهبر معظم انقلاب در سال جديد بارز و مشهود است.
علي اکبري با بيان اينکه دانشگاه ايلام بعنوان دانشگاه محوري در اين استان، خود را به تلاش در جهت تحقق جهش علمي کشور ملزم مي داند، ابراز اميدواري کرد با همدلي و همراهي دولت و ملت زمينه تحقق اين خواست رهبري و ملت فراهم شود.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها