En Ar

دومین نشست شورای اداری دانشگاهای منطقه ۵ کشور در دانشگاه ایلام

« به گزارش خبرنگار روابط عمومي » دومين نشست شوراي اداري دانشگاهاي منطقه 5 کشور صبح دوشنبه با حضور مديران پشتيباني و امور اداري دانشگا ههاي آيت الله بروجردي بروجرد، رازي کرمانشاه،صنعتي کرمانشاه، کردستان، لرستان و ايلام در سالن جلسات حوزه رياست اين دانشگاه برگزار گرديد.

در ابتداي اين نشست آقاي دکتر علي اکبري سرپرست محترم دانشگاه با تبريک ايام الله دهه فجر و خير مقدم به مديران پشتيباني و امور اداري و اعضاي کارگروه غير هيأت علمي اظهار داشت:

در تمام امور کارشناسي و تصميم گيري ها منافع کارکنان در نظر گرفته شود و جهت برآورده شدن نياز کارکنان با حسن نيت نهايت تلاش بعمل آيد.

آقاي دکتر علي اکبري مديران را به بهاء دادن به کار کارشناسي ارجاع داد و بيان داشت: کارشناسان بازوي توانمند مديريت مي باشند و در هر امر چنانچه کارها بصورت کارشناسي، صحيح و دقيق انجام گيردمدير به راحتي وطيب خاطر مي تواند تصميم بگيرد و نتيجه آن استخراج درصد خطا و اشتباه کم در امور است.

سرپرست دانشگاه اظهار داشت: تغيير مديريتي بايد با رويکرد اصلاح امور صورت گيرد و تغييري که راندمان سازمان را برآورده نسازد را مخرب دانست. ايشان اعضاء کارگروه ها را از هرگونه تسويه حساب و اعمال سليقه در مديريت بر حذر داشتند.

در ادامه اين نشست اعضاء به بحث و تبادل نظر پيرامون موضوعات مختلف پرداختند.

آقاي مهندس ملکي مديرمحترم پشتيباني و امور اداري دانشگاه در گفتگويي با خبرنگار روابط عمومي از حضور رياست محترم دانشگاه در اين نشست تقدير و تشکر نمود و بيان داشت: که در اين نشست موضوعات بيمه و رفاه، گزارش امتياز دهي ارتقاء رتبه اعضاء غير هيأت علمي توسط دانشگاه کردستان و لرستان اعلام نياز به پيگيري بيشتر و ارائه جدول پيشنهادي تمام دانشگاه هاي در جلسه آتي، تدوين و ارائه رشته هاي شغلي توسط دانشگاه ها و ارائه رشته شغلي اداري و مالي توسط دانشگاه ايلام، تأکيد بر انجام موارد قانوني بويژه رفاه اعضاء غير هيأت علمي توسط دانشگاه ها مورد بررسي قرار گرفت.

دستور جلسه آتي شوراي اداري دانشگاهاي منطقه 5 به اين شرح که بررسي و استعلام فوق العاده مديريت اعضاء هيأت علمي که مشمول کسور باز نشستگي شده ولي در بازنشستگي اعمال نمي شود، شرايط ادامه تحصيل و پذيرش مدارک تحصيلي غير هيأت علمي، ارائه جدول پيشنهادي ارتقاء رتبه توسط دانشگاه ها و ادامه مباحث بيمه و رفاه اعلام گرديد.

مدير پشتيباني و امور اداري دانشگاه اظهار داشت: در اين نشست اعلام موارد رفاهي برابر نامه مديرکل محترم امور اداري وزارت علوم، درخواست صدور کارت شناسايي معتبر وزارت علوم جهت استفاده همگاني از امکانات رفاهي دانشگاه ها در سراسر کشور، رايزني براي ايجاد صندوق رفاهي کارکنان در وزارت و تخصيص فوق العاده سختي شرايط محيط کار براي اعضاء کمسيون هاي تخلفات اداري، کميته اجرايي و ... پيشنهاد شد که در جلسات آتي اين شورا مورد برسي قرار خواهند گرفت

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها