دانشگاه در بین برترین های سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت

خانه خبرها
  دانشگاه در بين برترين هاي سيزدهمين جشنواره بين المللي فيلم مقاومت

« به گزارش خبرنگار روابط عمومي » در جلسه اي با حضور آقاي کاکايي جانشين امور استانهاي اين جشنواره، حجت الاسلام هاشمي معاون نهاد مقام معظم رهبري دانشگاه ايلام، دکتر بگ محمدي معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه، دکتر ملکي مسئول سازمان بسيج دانشجويي استان ايلام و آقاي اسلامي دبير استاني اين جشنواره از دانشگاه ايلام به عنوان برترين دانشگاه کشور در اکران سيزدهمين جشنواره بين المللي فيلم مقاومت تجليل شد.

 

در اين جلسه حجت الاسلام هاشمي ضمن عرض خيرمقدم به آقاي کاکايي و اسلامي به اهميت برگزاري جشنواره مقاومت اشاره کرد و بيان داشت: جشنواره مقاومت يکي از بهترين و با کيفيت ترين جشنواره ها در سطح کشور مي باشد. معاون نهاد مقام معظم رهبري تصريح کرد: اينکه اين جشنواره در 8 کشور برگزار مي شود دليلي خوب و مبرهن براي اثبات حقانيت اين جشنواره و همچنين نفوذ جبهه مقاومت و تاثيرگذاري آن در ساير ملل است.

دکتر بگ محمدي معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه با تقدير از برگزاري اين جشنواره مهم بين المللي اظهار داشت: دانشگاه ايلام هم به همت بسيج دانشجويي فيلم هاي برگزيده اين جشنواره را از جمله فيلم هاي"تنهاي تنهاي تنها، چ، معراجي ها، خاک و مرجان و تحريم بي اثر" را در 10 خوابگاه دانشجويي اکران کرد که با استقبال خوب دانشجويان مواجه شديم، معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه خواستار گسترش هرچه بيشتر اين جشنواره مردمي در ساير کشورها و کشاندن آن به زندگي مردم شد.

در ادامه اين مراسم آقاي اسلامي دبير استان ايلام در جشنواره مقاومت با اشاره به اهميت سيزدهمين جشنواره بين المللي فيلم مقاومت گفت: اين جشنواره در استان ايلام به صورت جدي پيگيري شد و دانشگاه ايلام با همکاري فراواني که با اين جشنواره داشت توانست به اين مهم دست پيدا کند.

در پايان آقاي عبدالستار کاکايي، انتخاب دانشگاه ايلام را از بين 2700 نقطه اکران فيلم هاي جشنواره مقاومت به استان ايلام تبريک گفت و افزود: در سياستگذاري اين دوره از جشنواره بسيج هنرمندان، بسيج طلاب و بسيج دانشجويي هدفگذاري شده بود و از اين سه قشر خواسته شد که در اکران فيلم هاي مقاومت به کمک دبيرخانه اين جشنواره بيايند.

آقاي کاکايي خاطرنشان کرد: اين جشنواره در 2700 نقطه از کشور و 8 کشور بين المللي اکران شد و در جلسات دبيرخانه مقرر گرديد که يک دانشگاه به عنوان دانشگاه برتر در سطح کشور انتخاب شود که با جلسات متعدد شوراي برگزاري اين جشنواره دانشگاه ايلام به اين مهم دست يافت.

ايشان ابراز اميدواري کرد که استان ايلام در چهاردهمين جشنوراه بين المللي فيلم مقاومت با ارائه آثار با کيفيت و تاثيرگذار به عنوان يکي از استان هاي برتر در جشنواره معرفي شود.

در پايان اين جلسه با لوح تقدير از آقاي ميلاد کاووسي به عنوان مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه ايلام تجليل بعمل آمد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها