آقای دکتر محمدرضا شیرخانی به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه منصوب گردید

خانه خبرها
آقاي دکتر  محمدرضا شيرخاني به عنوان سرپرست معاونت فرهنگي و اجتماعي دانشگاه منصوب گرديد

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، طي حکمي از طرف آقاي دکتر علي اکبري رياست محترم دانشگاه آقاي دکتر  محمدرضا شيرخاني عضو هيأت علمي دانشکده ادبيات و علوم انساني ، به عنوان سرپرست معاونت فرهنگي و اجتماعي  دانشگاه منصوب گرديد .

متن حکم بشرح ذيل مي باشد .

 

 برادر گرامي جناب آقاي دکتر  محمدرضا شيرخاني

سلام عليکم

  با احترام، نظر به مراتب تعهد و شايستگي جنابعالي، به موجب اين حکم با حفظ سمت­‌هاي آموزشي و پژوهشي به عنوان سرپرست معاونت فرهنگي و اجتماعي دانشگاه منصوب مي­‌شويد. اميد است با توکّل به خداوند سبحان و با همدلي، خردورزي و اعتدال، همّت خويش را براي ارتقاء فعاليت هاي دانشجويان در حوزه‌هاي  فرهنگي و اجتماعي، بر پايه­‌ي راهبردهاي دولت تدبير و اميد و سياست‌­ها و برنامه‌­هاي وزارت متبوع به­ کار گيريد. 

 

دکتر محمدرضا شيرخاني داراي مدرک تحصيلي دکتري تخصصي زبان و ادبيات عرب از دانشگاه تهران است و از سال 1376 تا کنون به عنوان عضو هيأت علمي دانشکده ادبيات مشغول تدريس بوده و داراي 20 مقاله چاپ شده در مجلات علمي پژوهشي و همايش هاي علمي مي باشد.

از سوابق اجرايي دکتر محمدرضا شيرخاني، مدير گروه الهيات، رئيس دانشکده علوم انساني و پايه، معاون دانشجويي و فرهنگي، مديرگروه علوم قرآن و حديث، معاون آموزشي دانشکده ادبيات و علوم انساني و رئيس دانشکده ادبيات و علوم انساني بشمار مي رود .

روابط عمومي دانشگاه براي ايشان آرزوي موفقيت مي نمايد .

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها