انتصاب سرپرست معاونت آموزشی دانشکده علوم پایه

خانه خبرها
انتصاب سرپرست معاونت آموزشي دانشکده علوم پايه

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، طي حکمي از سوي آقاي دکتر علي اکبري رييس دانشگاه،  آقاي دکتر علي نقي‌پور عضو هيات علمي دانشکده علوم پايه به سمت سرپرست معاون آموزشي دانشکده علوم پايه منصوب گرديد.

همچنين آقاي دکتر علي اکبري، رييس دانشگاه ايلام در نامه اي از خدمات آقاي دکتر ابوالحسن فريدوني در زمان تصدي معاونت آموزشي  دانشکده علوم پايه تقدير نمود.

متن اين نامه به اين شرح است:

 

برادر گرامي جناب آقاي دکتر ابوالحسن فريدوني

 عضو محترم  هيأت علمي دانشکده علوم پايه

 سلام عليکم

 

   با احترام، بدين­وسيله از خدمات ارزشمندتان در دوره تصدّي معاونت آموزشي علوم پايه صميمانه سپاسگزاري مي‌نمايم و اميدوارم همواره توان علمي و تجربه گرانقدرتان در مسير رشد و ارتقاء سطح علمي دانشگاه ايلام، بطور مستمر و روزافزون نويدبخش باشد. از خداوند منّان، توفيق، سلامتي و کاميابي هر چه بيشتر جنابعالي را در عرض? خدمات علمي به جامعه دانشگاهي و ايران عزيز خواستارم.

 

متن حکم آقاي دکتر علي اکبري رييس محترم دانشگاه ايلام به آقاي دکتر نقي پور بدين شرح مي­ باشد­:

 

برادر گرامي جناب آقاي دکتر علي نقي‌پور

عضو محترم هيأت علمي دانشکده علوم پايه

سلام عليکم

     با احترام، نظر به مراتب دانش و تجارب ارزنده جنابعالي، به موجب اين حکم با حفظ مسئوليت­‌هاي آموزشي و پژوهشي به عنوان سرپرست معاونت آموزشي دانشکده علوم پايهمنصوب مي­‌شويد. اميد است با توکّل به خداوند متعال و توجه به اصول مديريت علمي و اخلاق حرفه‌اي و همفکري با همکاران محترم، همّت خويش را با توجه به جهت گيري‌ها و سياست‌هاي کليِ ابلاغي در مسير ارتقاء کيفيِ برنامه‌هاي آموزشي و ديگر وظايف محوله به ­کار گيريد. 

روابط عمومي دانشگاه ايلام براي اين عزيزان آرزوي موفقيت مي نمايد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها