دانشگاه ایلام میزبان اولین همایش ملی گفتمان اعتدال است

خانه خبرها
دانشگاه ايلام ميزبان اولين همايش ملي گفتمان اعتدال است

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، آقاي دکتر محمد علي اکبري رييس دانشگاه ايلام از برگزاري نخستين همايش ملي گفتمان اعتدال با هدف تبيين و ترويج اعتدال بعنوان يک گفتمان سازنده در مسير بسط زمينه هاي فرهنگي، اجتماعي و سياسي توسعه پايدار در اين دانشگاه خبر داد.

دکتر علي اکبري گفت: اين همايش در پنج محور اعتدال و نظام سياسي، مباني مفهومي و فلسفي اعتدال، اعتدال و نظام فرهنگي، اعتدال و نظام اجتماعي و اعتدال و نظام اقتصادي برگزار مي شود.

وي اظهار کرد: علاقمندان مي توانند مقالات خود را در زمينه موضوعات اين همايش شامل اعتدال و مردم سالاري ديني، اعتدال و وحدت اسلامي، اعتدال، تحزب و آزادي سياسي، اعتدال و حوزه عمومي، اعتدال، قوميت ها و وحدت ملي، اعتدال و دينداري، اعتدال و اخلاق، اعتدال و آموزش، اعتدال و فرهنگ نقد، اعتدال و رسانه، اعتدال و اقتصاد مقاومتي، اعتدال و نظام توزيع و مصرف، اعتدال و توسعه پايدار، اعتدال و استقلال اقتصادي و اعتدال و رويکردهاي اقتصادي ارسال کنند.

دکتر محمد علي اکبري افزود: اعتدال، همدلي و همزباني، اعتدال و سرمايه اجتماعي، اعتدال و قانون پذيري، اعدال و امنيت اجتماعي، اعتدال و شايسته سالاري، اعتدال، زنان و خانواده، اعتدال و فرهنگ شهروندي، اعتدال و سبک زندگي، اعتدال و کيفيت زندگي، اعتدال و بهداشت رواني، مفهوم شناسي اعتدال، مباني معرفت شناختي اعتدال، اعتدال در قرآن، کلام و سيره معصومين(ع)، اعتدال در کلام و سيره امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري، مفهوم اعتدال در متون تاريخي و ادبي، اعتدال و ميان گفتمانيت، اعتدال و ايدئولوژي، مباني روش شناسي و ابزار سازي اعتدال و نسبت اعتدال و گفتمان و نظام گفتماني را از ديگر موضوعات مقالات اين همايش است.

رييس دانشگاه ايلام گفت: تبيين مفاهيم جديدي که وارد جامعه مي شود ضروري است و در اين راستا اين همايش با حضور انديشمندان، محققان، استادان و دانشجويان براي تبيين مفاهيم مربوط به عدالت در جامعه برگزار مي شود.

علي اکبري از خبرگزاري ها، مطبوعات و ديگر رسانه هاي فعال استان خواست با اطلاع رساني موثر زمينه حضور فعالان، انديشمندان، محققان و پژوهشگران در اين همايش را فراهم کنند.

وي افزود: اين همايش دوم و سوم دي ماه سال جاري برگزار مي شود و علاقمندان براي ارسال مقالات خود تا 15 مهرماه سال جاري فرصت دارند و دانشجويان، اساتيد دانشگاه هاي سراسر کشور و پژوهشگران، محققان و انديشمندان مي توانند مقالات خود را به دبيرخانه همايش واقع در ايلام- بلوار پژوهش - دانشگاه ايلام ارسال کنند.

وي ادامه داد: علاقمندان مي توانند براي کسب اطلاعات بيشتر به وب سايت همايش به آدرس Etedal.ilam.qc.ir مراجعه کرده و يا با شماره تلفن 32224018 با پيش شماره 084 تماس بگيرند.

استانداري ايلام ادارات کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي، اداره کل آموزش و پرورش، فرماندهي مرزباني، دفتر تحقيقات کاربردي نيروي انتظامي، جهاد دانشگاهي و دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي پيام نور، باختر، جامع علمي کاربردي، فرهنگيان و علوم پزشکي ايلام در برگزاري اين همايش مشارکت دارند. 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها