بازدید هیئت رئیسه و اعضای هیأت علمی دانشگاه ایلام از سد و نیروگاه برق‌آبی سیمره

خانه خبرها
بازديد هيئت رئيسه و اعضاي هيأت علمي دانشگاه ايلام از سد و نيروگاه برق‌آبي سيمره

روابط عمومي: به مناسبت هفته دولت، هيئت رئيسه و اعضاي هيأت علمي دانشگاه ايلام طي بازديد از سد و نيروگاه برق‌آبي سيمره مورد استقبال آقاي مرادحاصلي، فرماندار بدره و آقاي مهندس صادقي، مدير بهره‌برداري سد قرار گرفتند.

در اين بازديد ابتدا مهندس صادقي ضمن پخش فيلم طراحي و ساخت پروژه، به ارائه توضيحات مفيدي پرداخت و پس از آن دکتر علي‌اکبري، رئيس دانشگاه ايلام، ضمن تبريک ميلاد مسعود امام رضا (عليه السلام)، تبريک هفته دولت و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر گفت: مايه افتخار و خرسندي است که در يکي از روزهاي هفته دولت براي عرض خدا قوت به ديدار خادمان مردم برسيم.

رئيس دانشگاه ايلام با بيان اينکه آمده‌ايم تا در جريان زحمات شما عزيزان قرار بگيريم، افزود: هر شخصي که در فرايند ساخت و فعاليت سد و نيروگاه سيمره قرار گيرد بدون شک مانند اينجانب از اين اتفاق مثبت و باشکوه در اين نقطه از ايران اسلامي و ايلام به هيجان خواهد امد. ايشان افزود: هنوز فاصله زيادي تا هويدا شدن آثار مثبت سد سيمره براي کل جامعه، استان ايلام و منطقه باقي مانده و به يقين، در بلند مدت آثار اين طرح بگونه‌اي نمايان خواهد شد که چه بسا منطقه را به عنوان يکي از مناطق نمون? کشور معرفي نمايد.

دکتر علي‌اکبري با بيان اينکه ما خرسنديم که به نمايندگي از جامعه علمي از نزديک شاهد زحمات مجموعه سد و نيروگاه سيمره هستيم، اظهار داشت: انتخاب امروز در هفته دولت براي بازديد از منطقه آگاهانه بوده چونکه جامعه دانشگاهي ضمن انجام فعاليت خود در تربيت نيرو در بخش‌هاي آموزشي و پژوهشي، در بخش اجرا هم  هم‌قدم با دستگاه‌هاي اجرايي مي‌باشد.

رئيس دانشگاه ايلام در پايان با بيان اينکه روز خوبي براي همه ما رقم خورد و مطمئن هستم در افق فکري همکاران اينجانب، شهرستان بدره و سد و نيروگاه سيمره جايگاه خاصي خواهند داشت، گفت: دانشگاه ايلام از امکانات آموزشي، پژوهشي، کارگاهي و آزمايشگاهي قابل اعتنايي برخوردار است و ظرفيت خود را در همکاري با فرمانداري تازه تأسيسِ بدره و انجام فعاليت‌هاي پژوهشي و مطالعاتي با مديريت سد و نيروگاه سيمره به کار خواهد گرفت تا در برنامه‌هاي مشترک، دين خود را نسبت به جامعه ادا نمايد. پس از ايشان، برخي از اعضاي هيأت به طرح سؤالات خود پرداختند. 

 

در انتها، آقاي مرادحاصلي، فرماندار بدره از طرح‌هاي مطالعاتي مرتبط با سد سيمره در بخش‌هاي کشاورزي، آبخيزداري و شيلات در اين شهرستان خبر داد و بيان داشت: از دانشگاه ايلام به عنوان مرجع علمي استان مي خواهيم با توجه به اعتبار مناسب در نظر گرفته در اين بخش، مديريت شهرستان بدره را ياري نمايند تا بتوان از ظرفيت بالاي دانشگاه ايلام در توسعه استان و شهرستان استفاده برد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها