بازدید معاون محترم اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دانشگاه ایلام

خانه خبرها

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، آقاي دکتر اميد، معاون محترم اداري، مالي و مديريت منابع وزارت علوم، تحقيقات و فناوري امروز پنجشنبه 5 آذر 1394 از دانشگاه ايلام بازديد نمود.

در اين بازديد آقاي دکتر اميد پس از بازديد اجمالي شهر ايلام و کسب اطلاع از آثار تخريب سيلاب اخير، در دانشگاه حضور يافت. ايشان به همراه رييس محترم دانشگاه، دکتر علي اکبري و جمعي از همکاران هيأت رئيسه و حوزه پشتيباني و منابع انساني و دفنر فني با حضور در گلزار شهداي گمنام دانشگاه ايلام و نثار فاتحه به روح پاك اين بزرگواران پرداخت و در ادامه از پروژه هاي عمراني دانشگاه، شامل راههاي دسترسي و تأسيسات زيربنايي، دانشکده هاي علوم انساني و کشاورزي و پروژه استخر وموارد ديگر بازديد به عمل آوردند.  

پس از اين دکتر اميد طي نشست با حضور رييس دانشگاه و معاون پشتيباني و منابع انساني مسائل مختلف مورد بحث و بررسي قرار گرفت. در اين جلسه آقاي دکتر ملابهرامي، معاون محترم پشتيباني و منابع انساني گزارش کاملي از وضعيت بودجه، نيروي انساني، پروژه هاي عمراني، شاخص هاي عملکرد کليدي و توانمندي هاي دانشگاه ارائه نمود.

معاون پشتيباني و منابع انساني بيان داشت عليرغم وضعيت نامناسب اعتبارات دانشگاه ايلام خوشبختانه توانمندي

هاي زيادي وجود دارد که ازآن جمله مي توان به جذب اعتبارات استاني، ملي وساير وزارت خانه ها و نيز کمکهاي خيرين اشاره داشت.

وي افزود: دانشگاه ايلام خوشبختانه  در اجراي حسابداري تعهدي مدعي است.دانشگاه ايلام در اجراي حسابداري تعهدي جزو دانشگاههاي پيشتاز کشور بوده و اين آمادگي را دارد که کارگاههاي تخصصي در اين خصوص برگزار کند.

آقاي دکتر اميد در اين بازديد طي مصاحبه اي با اصحاب رسانه به طرح نظرات خود درباره سياست هاي وزارت علوم و نيز وضعيت دانشگاه ايلام پرداخت.

آخرين برنامه ايشان جلسه با اعضاي هيأت رئيسه دانشگاه بود که طي آن موفقيت هاي دانشگاه و زمينه هاي دستيابي به اهداف آتي مطرح گرديد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها