تفاهم نامه ی همکاری علمی و پژوهشی بین دانشگاه ایلام وشرکت پالایش گازایلام

خانه خبرها

دانشگاه ايلام و شرکت پالايش گاز به منظور توسعه ي پژوهش هاي کاربردي در استفاده ي بهينه ازامکانات،استعدادها وظرفيت هاي موجود، تفاهم نامه اي راباحضوررئيس دانشگاه ومديرعامل شرکت پالايش گازايلام به امضاء رساندند.

به گزارش خبرنگار روابط عمومي در جلسه اي که باحضورمسولين عالي دوسازمان در سالن جلسات اين دانشگاه  برگزار گرديد ،ابتدا دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه ، با خير مقدم به مديرعامل شرکت گاز و همراهانشان بيان نمود به منظور رفع نيازهاي پژوهشي ، تحقيقاتي و گسترش فعاليت بين صنعت و دانشگاه، تفاهم نامه اي در 7ماده و 37 موضوع تدارک ديده شده است  وي اظهار اميدواري کرد با ايجاد و تداوم مشارکت و همکاري بين دانشگاه و شرکت پالايش  گاز ،گام مؤثري در توسعه ي استان برداشته شود .

 سپس آقاي مهندس  بلالي، مدير عامل شرکت پالايش گازايلام ، اظهار نمود : بايد زبان مشترکي بين صنعت ودانشگاه ايجاد نمائيم و در اين زمينه همگرا شده وبه سوي هدف مشترکي پيش برويم و تحقق اين امر بسيار مهم مورد توجه ما باشد.

ايشان درادامه افزودند : هر علمي نياز به يک پشتيبان عملي دارد و ما براي ايجادپشتوانه نظري کارهايمان نياز به دانشگاه داريم ؛زيرا اين عمل از عهده ي دانشگاه بر مي آيد و در غير اين صورت ،حرکت ما کارساز نخواهدبود و با پي گيري همين کارها خلاقيت و نوآوري به وجود مي آيد که اميدواريم شاهد رشد و شکوفايي بيشتري در اين زمينه باشيم . »

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها