آگهی تجدید مزایده اموال از رده خارج شده دانشگاه

خانه خبرها
آگهي تجديد مزايده اموال از رده خارج شده دانشگاه

(( آگهي تجديد مزايده اموال از رده خارج شده دانشگاه))

شرايط مزايده

دانشگاه ايلام در نظر دارد مقداري از اموال از رده خارج شده خود را واقع در بانگنجاب- بلوار پژوهش از طريق مزايده عمومي به فروش برساند.

داوطلبان شرکت در مزايده ضمن بازديد از اموال اسقاطي و دريافت اسناد مزايده با آگاهي کامل نسبت به رعايت موارد زير توجه و اقدام نمايند.

1-    ارائه چک بانکي تضمين شده به مبلغ 10% کل مبلغ پيشنهادي به منظور شرکت در مزايده به حواله کرد دانشگاه ايلام

2-    متقاضي بايستي فرم تکميل شده شرکت در مزايده (قيمت پيشنهادي )و مدارک مربوط به بند (1) را در پاکت در بسته قرار داده و تحويل دبيرخانه مرکزي دانشگاه واقع در ايلام بلوار پژوهش سازمان مرکزي نموده و رسيد دريافت نمايند.

3-    اسناد تکميل شده در ساعات اداري و در مهلت تعيين شده از متقاضيان دريافت و به پيشنهادهاي بعد از مهلت تعيين شده هيچگونه ترتيب اثري داده نخواهد شد.

4-    پاکت پيشنهادها توسط کميسيون مزايده دانشگاه مفتوح و برنده اعلام مي گردد.

5-    دانشگاه در رد يا قبول هر يک از پيشنهادها ياکليه آنها مجاز خواهد بود.

6-  برنده مزايده بايستي کل مبلغ پيشنهادي خود را به حساب 7875307111 بنام در آمدهاي اختصاصي دانشگاه نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه ايلام واريز و فيش آنرا تحويل اداره اموال دانشگاه نموده تا ساير مراحل قانوني تحويل اموال به عمل آيد.

7-    در صورت عدم واريز وجه در موعد مقرر تا 2 روز به ازاء هر روز تأخير مبلغ 1000/000 ريال جريمه و پس از پايان مدت فوق معامله فسخ و سپرده به نفع دانشگاه ضبط خواهد شد.

8-    متقاضيان به مدت يک هفته از تاريخ 02/04/94 لغايت 09/04/94 همه روزه از ساعت 8  صبح لغايت 14 بعدازظهر از اموال مذکور بازديد بعمل آورند.

9-    برنده مزايده بايستي به مدت يک هفته نسبت به انتقال اموال مذکور به خارج از دانشگاه اقدام و تا انتقال کامل اموال و نظافت محل ، سپرده نزد دانشگاه مي ماند.

10-هزينه کارشناسي به عهده برنده مزايده مي باشد.                             

اداره اموال دانشگاه ايلام

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها