وزیر علوم: دانشجویان و فارغ التحصیلان شاهد و ایثارگر باید سرآمد باشند

خانه خبرها
وزير علوم: دانشجويان و فارغ التحصيلان شاهد و ايثارگر بايد سرآمد باشند

دكتر محمد فرهادي وزير علوم، تحقيقات و فناوري با بيان اينكه دانشجويان و فارغ التحصيلان شاهد و ايثارگر بايد سرآمد باشند ،گفت: بايد به سمت استعداديابي دانشجويان شاهد و ايثارگر گام  برداريم.
به گزارش روابط عمومي ، دكتر فرهادي در بيست و پنجمين گردهمايي مديران كل شاهد و ايثارگر دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي كشور كه در محل اين وزارتخانه برگزار شد با اشاره به تأسيس دانشگاه شاهد به فرمان امام خميني(ره) اظهار داشت: دانشگاه شاهد دانشگاهي جامع است كه عزيزان شاهد و ايثارگر در آنجا تحصيل مي‌كنند.
وي افزود: وجود 60 هزار دانشجوي شاهد و ايثارگر كه روند تحصيل آن‌ها نيز به سوي تحصيلات تكميلي است بدين معناست كه در آينده نزديك فارغ التحصيلان آن در برنامه‌ريزي‌، تصميم‌گيري، تصميم‌سازي‌ و مسئوليت‌هاي  اجرايي كشور در زمينه هاي مختلف نقش خواهند داشت.
دكتر فرهادي وظيفه مديران شاهد و ايثارگر دانشگاه‌ها را هدايت و نظارت دانشجويان براي راهيابي آنان به مقاطع بالاتر دانست و خاطر نشان كرد: با توجه به اينكه بايد به سمت دانشگاه‌هاي كارآفرين پيش برويم، اميد است دانشگاه شاهد فارغ التحصيلاني آگاه و دانشمند براي مديريت‌هاي اجرايي كشور تربيت كند.
وي با اشاره به كمبودها و مشكلات محيط دانشجويي تصريح كرد: اين مشكلات بايد با همكاري و هماهنگي ادارات شاهد و ايثارگر و دفاتر مشاوره به صورت كامل و جامع  برطرف شود.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها