کارگاه آموزشی «آبفروچاله» در سازمان آب منطقه ای اصفهان توسط دکتر حاجی کریمی استاد تمام دانشگاه ایلام برگزار گردید

خانه خبرها
کارگاه آموزشي «آبفروچاله» در سازمان آب منطقه اي اصفهان توسط  دکتر حاجي کريمي استاد تمام دانشگاه ايلام برگزار گرديد

 با دعوت مجتمع آموزش و سازندگي اصفهان، کارگاه آموزشي « آبفروچاله» در سازمان آب منطقه اي اصفهان با تدريس دکتر حاجي کريمي استاد تمام دانشگاه ايلام برگزار گرديد.

   به گزارش روابط عمومي، با عنايت به مشکلاتي که در بهره برداري از آب‌هاي زيرزميني در سطح کشور ايجاد شده است مجتمع آموزش و سازندگي اصفهان جهت تدريس دوره آبفروچاله که يکي از مشکلات اساسي دشت هاي کشور مي‌باشد، از آقاي دکتر حاجي کريمي استاد تمام دانشگاه ايلام دعوت بعمل آورد.

بنا به اين گزارش، در اين کارگاه آموزشي چهار روزه که طي دو هفته متوالي به انجام رسيد، کارشناسان و مديران سازمان آب منطقه اي استان اصفهان بطور جداگانه در اين کارگاه آموزشي مشارکت نمودند.

اين گزارش مي‌افزايد: آبفروچاله يا Sinkhole يکي از پديده هاي کارستي است که در اثر فرآيندهاي انحلال و ريزش در سفره هاي آب زيرزميني که داراي سازندهاي کارستي باشند اتفاق مي افتد و زمين به طور يک باره فروريزش مي‌نمايد. اين مشکل در بسياري از دشت‌هاي کشور مانند استان هاي همدان، کرمان، اصفهان و ... به وقوع پيوسته و يکي از راهکارهاي جلوگيري از وقوع آنها، بهره‌برداري بهينه از سفره‌هاي آب زيرزميني است.

 

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها