کتاب تألیفی حجت الاسلام و المسلمین دکتر اکبرنژاد دانشیار دانشگاه ایلام به زبان اردو چاپ و منتشر شد

خانه خبرها

کتاب «امام حسن و امام حسين (ع) از ديدگاه اهل‌ سنت» تأليف حجت الاسلام و المسلمين دکتر اکبرنژاد دانشيار دانشگاه ايلام به زبان اردو چاپ و منتشر شد.

   به گزارش روابط عمومي و به نقل از پايگاه تخصصي امام حسين عليه‌السلام، کتاب‌ «امام حسن و امام حسين (ع) از ديدگاه روايات اهل سنت» اثر حجت الاسلام و المسلمين دکتر مهدي اکبرنژاد دانشيار دانشگاه ايلام، به همت وابستگي فرهنگي ايران در راولپندي پاکستان به زبان اردو چاپ و منتشر شد.

بنا به اين گزارش: اين کتاب‌ با حمايت مرکز ساماندهي ترجمه و نشر معارف اسلامي و علوم انساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي و در قالب طرح «تاپ»، ترجمه از فارسي به ديگر زبان‌هاي اين سازمان، به زبان اردو ترجمه و منتشر شده‌ است.

اين گزارش مي‌افزايد: خانه فرهنگ ايران در راولپندي علاوه بر توزيع اين کتاب‌‌ در کتابفروشي‌‌هاي سراسر پاکستان، نسخه‌اي از آن را براي بهره‌برداري به مراکز علمي، فرهنگي، مذهبي و حوزه‌هاي علميه مطرح شهرهاي اسلام‌آباد و راولپندي از جمله فرهنگستان ملي زبان اردو، کتابخانه ملي اسلام‌آباد، کتابخانه مرکزي شهر راولپندي، کتابخانه مرکزي امام صادق (ع) در اسلام‌آباد، حوزه علميه زينبيه، دانشکده گوردن کالج راولپندي، حوزه علميه شهيد باقر الصدر، دفتر جمعيت علماي پاکستان و ... ارسال و در نمايشگاه بين‌المللي کتاب اسلام‌آباد توزيع کرده است.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها