مراسم تقدیر از پژوهشگران و فناوران برتر استان ایلام برگزار گردید

خانه خبرها
مراسم تقدير از پژوهشگران و فناوران برتر استان ايلام برگزار گرديد

در مراسم تقدير از پژوهشگران و فناوران برتر استان ايلام با حضور معاونين استانداري و رئيس دانشگاه ايلام، از 19 پژوهشگر و سه فناور برتر استان تقدير بعمل آمد.

    به گزارش روابط عمومي، مراسم تقدير از پژوهشگران و فناوران برتر استان ايلام با حضور دکتر نوذري معاون سياسي و  امنيتي استانداري، مهندس بسطامي معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني استانداري، دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه، رؤساي دانشگاه‌ها و مراکز آموزشي عالي، مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان عصر ديروز  در محل سالن شهيد رجايي استانداري برگزار گرديد.

در اين مراسم دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه  با اشاره به وجود هم افزايي شکل گرفته در استان در زمنيه اهتمام به پژوهش، بيان کرد: خوشبختانه استانداري ايلام براي مقابله با آسيب ها و معضلات اجتماعي استان به طور ويژه به پژوهش توجه دارد،  پالايشگاه گاز از اساتيد دانشگاه ايلام بعنوان مشاور استفاده مي کند و سازمان ورزش و جاوانان استان، ادراه کل منابع طبيعي استان، پارک علم و فناوري و سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري با مشارکت دانشگاه اليام براي توسعه کارآفريني و کمک به اشتغال جوانان استارتاپ برگزار مي کنند که اين رويکرد، نويد بخش همکاري نهاد علم و اجرا برا ي توسعه استان مي باشد.

دکتر علي اکبري تبلور ديگر اهتمام به پژوهش در سطح استان را  برگزاري نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي، فناوري و فن بازار استان در دانشگاه ايلام عنوان کرد و يادآور شد: اين نمايشگاه در قالب 44 غرفه  به مدت دو روز برگزار مي گردد که در روند هدايت ايده هاي خلاق به سمت توليد تأثيرگذار خواهد بود.

در ادامه اين مراسم چند تن از پژوهشگران، فناوران و مديران عامل شرکت‌هاي دانش بنيان پيرامون وضعيت بودجه‌اي استان و تنگناهايي که اين محدوديت بر سر راه توسعه استان ايجاد کرده به بحث پرداختند و  در وجود موانع مالي و ورود کالاهاي مشابه کالاهاي توليدي شرکت‌هاي دانش بنيان در استان را مانعي براي فعاليت شرکت‌هاي دانش بنيان بومي عنوان کردند.

آقاي دکتر نوذري معاون سياسي و امنيتي استانداري با تبريک و شادباش هفتة پژوهش و فناوري، تحقيق و پژوهش را مبناي تمامي تصميم‌گيري‌ها درست و دقيق دانست و تصميم‌گيري بدون پژوهش و تحقيق را شکست خورده عنوان کرد.

همچنين در اين مراسم بسطامي معاون پشتيباني و توسعة منابع استانداري نيز ضمن تبريک هفتة پژوهش و فناوري به حاضرين در جلسه و تشکر از دانشگاه ايلام به دليل برگزاري هر سالة اين هفته در استان، به توصيف نحوة بودجه ‌ريزي در کشور پرداخت و برلزوم اختصاص و اهتمام سهم مناسب بودجه به پژوهش تأکيد کردرند.

در پايان اين مراسم از 19 پژوهشگر برتر، 3 فناور برتر، 6 شرکت دانش ‌بنيان و 9 رييس و مدير سازمان که بيشترين همکاري پژوهشي را با دانشگاه ‌ها و مراکز پژوهشي استان داشته‌ اند تقدير به عمل آمد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها