نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان ایلام در دانشگاه ایلام افتتاح گردید

خانه خبرها
نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي، فناوري و فن بازار استان ايلام  در دانشگاه ايلام افتتاح  گرديد

نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي، فناوري و فن بازار استان ايلام  در قالب 44 غرفه و با حضور معاون سياسي و امنيتي استانداري در دانشگاه ايلام افتتاح  گرديد.

به گزارش روابط عمومي، نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي فناوري و فن بازار استان ايلام با حضور دکتر نوذري معاون سياسي و امنيتي استانداري، دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه، دکتر کمالوندي مديرکل سياسي و امنيتي استانداري، دکتر مهديزاده معاون پژوهش و فناوري و جمعي روساي ادارات و سازمان ها، عصر امروز در محل ساختمان قلم چي افتتاح گرديد.

دکتر علي اکبري رييس دانشگاه ايلام در حاشيه افتتاح اين نمايشگاه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: اين نمايشگاه هر ساله در هفته پژوهش  و فناوري و با هدف ايجاد ويتريني براي نمايش دستاوردهاي پژوهشي و فناوري دانشگاه ها، پارک علم و فناوري، سازمان ها، ادارات، نهادها و شرکت هاي استان  و  هدايت اين دستاودرها به سمت توليد انبوه و تجاري سازي برگزار مي گردد.

رئيس دانشگاه يادآور شد: از ديگر اهداف برگزاري اين نمايشگاه را توسعه مناسبات علمي و پژوهشي، تبيين نقش و اهميت تفکر و پژوهش، ترويج راهکارهاي علمي و افزايش حساسيت جامعه به پژوهش و فناوري عنوان کرد.

دکتر علي اکبري، افزود: نمايشگاه امسال هم در قالب 44 غرفه و به مدت دو روز در روزهاي سه شنبه و چهارشنبه 26 و 27 آذردر حال برگزاري است و امروز هم  از يک طرح فن آوري و دو طرح پژوهشي کاربردي رونمايي شد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها