کارگاه نیازمندی ‌های آموزشی و پژوهشی ورزش استان ایلام در دانشگاه ایلام برگزار گردید

خانه خبرها
کارگاه نيازمندي ‌هاي آموزشي و پژوهشي ورزش استان ايلام در دانشگاه ايلام برگزار گرديد

با برنامه ريزي و هماهنگي گروه علوم ورزشي: کارگاه نيازمندي ‌هاي آموزشي و پژوهشي ورزش استان  ايلام در دانشگاه ايلام برگزار گرديد.

    به گزارش روابط عمومي، با برنامه ريزي و هماهنگي گروه علوم ورزشي و در ادامه برگزاري کارگاه‌ هاي آموزشي ترم اول سال تحصيلي 99-98، کارگاه آموزشي نيازمندي ‌هاي آموزشي و پژوهشي ورزش استان ايلام با مدرسي آقاي دکتر مظفر علي‌شائي مديرکل ورزش و جوانان استان ايلام با حضور دکتر ياري رئيس دانشکده ادبيات و علوم انساني، آقاي تردست معاون امور فرهنگي و جوانان اداره کل ورزش و جوانان، اساتيد و جمعي از دانشجويان در محل سالن آمفي دانشکده ادبيات و علوم انساني برگزار گرديد.

در اين کارگاه شرکت‌کنندگان با حوزه‌هاي مختلف اداره کل و همچنين نيازمندي‌ هاي آموزشي و پژوهشي در حيطه‌هاي کارکنان، مربيان، تغذيه ورزشي، جامعه‌شناسي ورزشي و مديريت ورزشي آشنا شدند.

در پايان کارگاه حاضرين سوالات، مسائل و دغدغه هاي خود را مطرح کردند و آقاي دکتر ياري رياست دانشکده ادبيات و علوم انساني، آقاي علي شائي مديرکل ورزش و جوانان استان و آقاي تردست معاون امور فرهنگي و جوانان اداره کل ورزش و جوانان به سوالات مورد نظر پاسخ دادند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها