رئیس دانشگاه با جمعی از دانشجویان ساکن سراهای دانشجویی دختران دیدار کرد

خانه خبرها
رئيس دانشگاه با جمعي از دانشجويان ساکن سراهاي دانشجويي دختران ديدار کرد

همزان با فرارسيدن روز دانشجو، دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه و هيأت  همراه؛ بعنوان اولين برنامه دانشگاه ايلام به اين مناسبت، با جمعي از دانشجويان ساکن سراهاي دانشجويي دختران ديدار کردند.

   به گزارش روابط عمومي، همزمان با فرارسيدن روز دانشجو، دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه با همراهي حجت الاسلام غياثي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه،  دکتر شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي، دکتر صيدي سرپرست معاون دانشجويي، دکتر ميراب بالو مدير امور دانشجويي، خانم دکتر  پيرزادنيا مشاور رئيس دانشگاه در امور بانوان و حاجي شکوهنده مسئول سراهاي دانشجويي شب گذشته با جمعي از دانشجويان سراهاي دانشجويي دختران ديدار کرد.

در اين ديدار دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه ابراز خرسندي به جهت حضور در سراهاي دانشجويي و ديدار با دختران دانشجو، تأکيد کرد مديريت دانشگاه ايلام با جديت به دنبال ارائه خدامات مطلوب در حوزه هاي مختلف به دانشجويان است و در اين راستا در تابستان سال جاري بخشي از سراهاي دانشجوي بازسازي و نوسازي گرديد.

در ادامه دانشجويان حاضر به بيان نظرات، انتقادات و پيشنهادت مورد نظر خود پرداختند و  سپس  مسئولين دانشگاه پاسخ هاي لازم را ارائه کردند.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها