مراسم بزرگداشت روز جهانی خاک در دانشگاه ایلام برگزار گردید

خانه خبرها
مراسم بزرگداشت روز جهاني خاک در دانشگاه ايلام برگزار گرديد

براي سومين سال متوالي و در راستاي رسالت اجتماعي دانشگاه ايلام، مراسم بزرگداشت روز جهاني خاک   براي بحث و بررسي و ارائه راهکار علمي براي حفاظت از خاک در استان ايلام صبح امروز در دانشگاه ايلام برگزار گرديد.

   به گزارش روابط عمومي، مراسم بزرگداشت روز جهاني خاک با حضور دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه ايلام، دکتر ميري رئيس جهاد کشاورزي، حجت الاسلام ولدبيگي نماينده ولي فقيه در جهاد سازندگي استان، دکتر بازگير مدير امور پژوهشي دانشگاه، دکتر رستمي نيا رئيس دانشکده کشاورزي، معاونين، مديران و کارشناسان  جهاد کشاورزي و جمعي از اساتيد صبح امروز در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

در اين مراسم دکتر دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه ايلام ضمن خير مقدم به حاضرين و مهمنان مراسم و با اشاره به رابط استراتژيک دانشگاه ايلام و سازمان جهاد کشاورزي استان، ابراز اميدواري کرد برگزاري اين مراسم براي سومين سال متوالي علاوه بر  زمينه سازي براي حساسيت مردم و مسئولين به حفظ خاک در استان ايلام، راهکارهاي علمي و عملي هم در اين زمينه ارائه دهد تا نهاد علم و نهاد اجرا به رسالت اصلي خود عمل نمايند.

رئيس دانشگاه با بيان اينکه نسل امروز نسبت به آيندگان مسئولت دارد، تأکيد کرد بايد علاوه بر اينکه خود بصورت علمي و حساب شده از سرمايه هاي خدادادي و منابع طبيعي در زمان حال استفاده کنيم بايد حفظ و نگهداري از اين منابع زمنيه استفاده آيندگان را هم فراهم نمائيم.

در اين مراسم همچنين دکتر ميري رئيس جهاد کشاورزي، حجت الاسلام ولدبيگي نماينده ولي فقيه در جهاد سازندگي استان، دکتر بازگير مدير امور پژوهشي دانشگاه  دکتر رستمي نيا رئيس دانشکده کشاورزي به ايراد سخنراني پرداختند.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها