معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی: کلاس‌های آموزشی دانشگاه ایلام تا یازدهم تیرماه ادامه دارد

خانه خبرها

معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه: کلاس‌هاي آموزشي دانشگاه ايلام تا  يازدهم تير ادامه دارد و امتحانات هم در تاريخ  ?? تير ماه شروع مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي، دکتر نعمتي معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه در خصوص مسائل مطرح در ترم جاري دانشگاه ايلام، ضمن تشکر از زحمات کليه کساني که زمينه استقرار آموزش الکترونيک در دانشگاه ايلام را فراهم کرده‌اند، گفت: اين موضوع يک تجربه جديد است که فقط مختص ايران نيست و جهاني است و لذا ما بايد با مديريت زمان، حداکثر استفاده را از اين تجربه جديد ببريم تا اهداف مورد نظر را محقق نمائيم.

دکتر نعمتي،  خاطرنشان کرد: بازگشايي دانشگاه منوط به تصميم ستاد ملي کرونا است و لذا از دانشجويان عزيز خواهانم که اطلاعيه‌ها  منتشر شده معاونت آموزشي را به دقت  مطالعه کنند تا در روند ايجاد امور و برنامه‌ها مشکلي به وجود نيايد.

رئيس شوراي آموزشي دانشگاه، تأکيد کرد: ما مي‌دانيم دانشجويان عزيز، دغدغه‌ها و سئوالات متنوعي دارند، اما مطمئن باشيد ما  نخواهيم گذاشت در کيفيت ارائه دروس خللي ايجاد شود و براي همين علاوه بر اينکه ما مسائل، نقطه‌نظرات، سئوالات و مشکلات مطرح شده را به خوبي پي‌گيري مي‌کنيم، تمام حوزه‌ها هم بايد درخواست‌هاي وصول شده و مسائل مطرح شده را بررسي کرده و پاسخگو باشند.

معاون آموزش و تحصيلات تکيملي دانشگاه  در خصوص روند برگزاري امتحانات پايان ترم، بيان کرد: کلاس‌هاي آموزشي دانشگاه ايلام تا  يازدهم تير ادامه دارد و امتحانات هم در تاريخ  ?? تير ماه شروع مي‌شود، اما اينکه امتحانات بصورت حضوري يا غيرحضوري برگزار شود، اين امر تابع شرايط آن موقع و تصميمات ستاد ملي مقابله با کرونا مي‌باشد.

دکتر نعمتي افزود: اساتيد بايد در طول ترم ضمن ارائه تکليف، ارزيابي‌هاي خاص خود را نيز داشته باشند و بخشي از نمرات پايان ترم به اين صورت تعيين گردد.

معاون آموزش و تحصيلات تکيملي دانشگاه، اضافه کرد: نيم سال تحصيلي دوم ??_??تا پايان شهريورماه تمديد مي‌شود تا با بهبود شرايط بتوانيم در اين زمينه خدمات آموزش ارائه کنيم و از جمله موضوع ارائه دروس عملي در اين بازه زماني حل خواهد شد.

دکتر نعمتي، خاطرنشان کرد: موضوع آموزش الکترونيک در دانشگاه بعد از پايان پديده کرونا هم ادامه خواهد يافت، چرا که داراي مزاياي خاصي است و اگر زمان را به دستي مديرت کنيم، مزاياي آموزش مجازي از آموزش حضوري بيشتر است و از جمله زمان ارائه کلاس‌هاي درسي محدود نيست و از صبح تا شب امکان ارائه براي اساتيد و دانشجويان وجود دارد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها