طرح کمند با رویکردهای مناسب بومی و در سطحی عالی در دانشگاه ایلام برگزار گردید

خانه خبرها

معاون رييس جمهوري در امور زنان و خانواده در اختتاميه طرح کمند در دانشگاه ايلام عنوان کرد:  طرح کمند با رويکردهاي خوب بومي و در سطح عالي با مديريت  خلاقانه دکتر علي‌اکبري در دانشگاه ايلام برگزار گرديد.

  به گزارش روابط عمومي، خانم دکتر ابتکار معاون رييس جمهوري در امور زنان و خانواده در مراسم اختتاميه رويداد کمند) کار، مهارت و نوآوري) ويژه دانشجويان دختر دانشگاه‌‌هاي استان ايلام  که صبح امروز بصورت حضوري و برخط در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد، با ابراز خرسندي به جهت حضور آنلاين در اين مراسم در دانشگاه ايلام، از حسن توجه و همکاري دکتر غلامي وزير علوم, دکتر غفاري معاون فرهنگي و اجتماعي وزرات براي برگزاري طرح کمند در 10 دانشگاه کشور تقدير کرد و با اشاره به برگزاري موفقيت‌آميز اين رويداد در دانشگاه ايلام، اظهار داشت: تعداد شرکت کنندگان و تنوع و کيفيت آثار ارسالي به رويداد کمند در دانشگاه ايلام، نشانه تحقق اهداف طراحي شده براي اين طرح است، که جناب آقاي دکتر علي‌اکبري رياست محترم دانشگاه ايلام با علاقه و انگيزه خاصي که داشتند، با خلاقيت روند برگزاري  اين رويداد را بسياري عالي هدايت کردند، که بر خود لازم مي‌دانم از مساعي ايشان و ساير همکارانش کمال تقدير و تشکر را داشته باشم.

خانم دکتر ابتکار، افزود: محورهاي اين رويداد که با رويکرد بومي طراحي شده بود و از جمله اهتمام به صنايع دستي مي‌تواند زمينه توسعه پايدار استان ايلام را فراهم کند.

معاون رييس جمهوري در امور زنان و خانواده برگزاري اين رويداد در سطحي عالي و با استفاده از ظرفيت فضاي مجازي را يک دستاورد مهم دانست و گفت: بايد تجربه برگزاري اين رويداد بعنوان يک الگو در ساير برنامه‌ها مورد استفاده قرار گيرد و در اختيار ديگر دانشگاه‌ها هم گذاشته شود.

خانم دکتر ابتکار  خاطرنشان کرد: ما اعتقاد داريم طرح کمند کاشت  يک نهال است و  انتظار داريم اين نهال به خوبي آبياري شود تا يک باغ ايراني را در همه دانشگاه‌ها نظاره‌گر باشيم.

معاون رييس جمهوري در امور زنان و خانواده، افزود: بايد با مستند سازي نتايج حاصله در روند برگزاري رويداد کمند را در سطح جامعه انتشار داد، تا زمينه اتصال دانشجويان به بازار کار فراهم گردد.

خانم دکتر ابتکار با اشاره به عملکرد خوب دانشگاه ايلام در تدوين سند ارتقاء وضعيت بانوان استان ايلام، يادآور شد: برگزاري اين رويداد گامي براي تحقق مفاد اين سند است.

معاون رييس جمهوري در امور زنان و خانواده، توانمندسازي دانشجويان را يکي از وظايف اصلي دانشگاهها عنوان کرد و گفت: دانشجويان بايد در طول تحصيل و در کنار آموزش و پژوهش، مهارت‌هاي کارآفريني و اشتغال را فراگيرند و با اعتماد به نفس و اميد وارد بازار کار و جامعه شوند و در اين راستا يکي انتظارات اصلي از دانشگاه‌ها آماده سازي بستر مناسب براي تحقق اين فرآيند است.

خانم دکتر ابتکار، افزود: بايد واقعيت ها براي دانشجويان تشريح شود و تجربيات مختلف به آنان منتقل گردد، تا دانشجويان  در مواجهه با رويدادهاي مختلف و از جمله شکست احتمالي دچار ياس و سرخوردگي نشوند، بلکه خيلي سريع روحيه خود را بازآفريني کنند و با استقامت و جسارت از شکست به وجود آمده، پلي براي پيروزي و موفقيت‌هاي آينده بسازند.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها