جلسه هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی استان در سال 1400 برگزار شد

خانه خبرها

جلسه هيأت نظارت، ارزيابي و تضمين کيفيت زير نظام‌هاي دانشگاه پيام نور، آزاد اسلامي، علمي کاربردي، فرهنگيان، فني و حرفه‌اي و مؤسسات غير دولتي- غير انتفاعي با موضوع بررسي نتايج حاصله از بازديدهاي بعمل آمده از اين مراکز در سال 1400، با حضور دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام و رئيس هيأت نظارت، ارزيابي و تضمين کيفيت آموزش عالي استان برگزار گرديد.

 در ابتداي جلسه دکتر علي محمدي رئيس دانشگاه ايلام ضمن خير مقدم به حاضرين، خواستار اخذ مجوز رشته‌هاي جديد تحصيلي بر اساس برنامه آمايش سرزمين و تکميل سامانه آموزش عالي (Hes) شد و بر تعامل زير نظام‌هاي آموزش عالي استان با دبيرخانه هيات نظارت استان تأکيد کرد.

راه‌اندازي و مجهز نمودن کارگاه و آزمايشگاه براي دروس عملي داير در مراکز، ساماندهي رشته‌هاي داير و تلاش در راستاي جذب رشته‌هاي ميان رشته‌اي و چند رشته‌اي، مجهز نمودن کتابخانه‌ها به کتب تخصصي مطابق با رشته‌هاي تحصيلي و استفاده از امکانات کتابخانه الکترونيکي دانشگاه ايلام از ديگر محورهاي سخنان دکتر علي‌محمدي در اين نشست بود.

 در ادامه دکتر سلاورزي زاده دبير هيأت استاني گزارشي از نتايج بازديدهاي بعمل آمده از واحدها و مراکز تحت تابعه هر زير نظام را به اطلاع حاضرين در جلسه رسانيد و سپس اعضا پس از بحث و تبادل نظر مواردي را براي هر زيرنظام تصويب و صورتجلسه نمودند.

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها