دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه ایلام برگزیده سیزدهمین جشنواره بین‌ المللی کتاب سال رضوی شد

خانه خبرها

آقاي  محمدرضا هوري دانشجوي کارشناسي ارشد رشته علوم قرآن و حديث دانشگاه ايلام با ارائه رمان (هادي) برگزيده سيزدهمين جشنواره بين‌المللي کتاب سال رضوي شد.

    به گزارش روابط عمومي، در اختتاميه اين جشنواره که 29 تير در تالار شيخ طبرسي بنياد پژوهش‌هاي اسلامي آستان قدس رضوي برگزار شد، در بخش ادبيات داستاني و نمايشي، آقاي محمد رضا هوري دانشجوي نخبه کارشناسي ارشد رشته علوم قرآن و حديث دانشگاه ايلام، حائز رتبه سوم گرديد.

بنا به اين گزارش: رمان «هادي» راوي برهه‌ي پانزده ساله‌ي حضور اجباري امام هادي (ع) در شهر، سامرا در زمان خلافت متوکل عباسي است. معطوف شدن حواس‌ها به امام (ع) باعث مي‌شود، تا دربار از آنچه که در قصر مي‌گذرد بي‌خبر باشند. منتصر وليعهد جوان خليفه که شخصيت اصلي داستان است در چند جبهه مختلف وارد مبارزه مي‌شود. وي که جواني نيرومند و سرآمد اهالي قصر در رزم‌آوري است مخالف مماشات با علويان است. غرور و نخوت او باعث مي‌شود تا نتواند دشمن اصلي پدرش و خلافت را نزديک‌تر از هميشه به خودشان ببيند. از بين بردن امام (ع) افتخاري است که او مي‌خواهد به تنهايي نصيب خويش کند. مبارزه‌ي ديگر او رقابت با برادرش است تا خود را به پدر و بزرگان بني‌عباس ثابت کند و تخت خلافت را ازآن خود نمايد. اما در کوران حوادث عشق او نسبت به کنيز مخصوص خليفه او را بر سر دوراهي بين عشق و قدرت قرار مي‌دهد ...

اين گزارش مي‌افزايد: رمان هادي در 288 صفحه، توسط  انتشارات کتابستان وارد بازار نشر شده است.

روابط عمومي دانشگاه ايلام با ابراز خرسندي و تبريک خدمت آقاي محمدرضا هوري، براي ايشان آرزوي موفقيت دارد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها