استارتاپ ویکند اینترنت اشیاء در دانشگاه ایلام برگزار گردید

خانه خبرها
استارتاپ ويکند اينترنت اشياء در دانشگاه ايلام برگزار گرديد

با هماهنگي و برنامهريزي مرکز رشد واحدهاي دانشگاه ايلام و معاونت فرهنگي و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ايلام و همکاري موسسه رويش فرداي جوان، استارتاپ سه روزه ويکند اينترنت اشياء در دانشگاه ايلام برگزار گرديد.

   به گزارش روابط عمومي، مراسم افتتاحيه اين استارتاپ، عصر روز چهارشنبه 1398/07/17 با حضور دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه، دکتر علي شائي مديرکل سازمان ورزش و جوانان استان، دکتر طاهر پور رئيس پارک علم و فناوري استان، خانم دکتر شيرخاني مشاور استاندار در امور جوانان و جمع زيادي از دانشجويان و علاقمندان در محل سالن اجتماعات دانشکده کشاورزي برگزار گرديد.

در اين مراسم دکتر علياکبري رئيس دانشگاه توضيحاتي را در خصوص اهميت کارآفريني و برگزاري استارتاپها و اهتمام دانشگاه ايلام در اين زمينه ارائه که داد که متن سخنان ايشان بصورت جداگانه منتشر مي شود.

در ادامه دکتر علي شائي مديرکل سازمان ورزش و جوانان استان هدف از برگزاري اين استارتاپ را ترغيب دانشجويان و جوانان صاحب ايده به سمت کارآفريني عنوان کرد و بر گسترش اين نوع رويداد در سطح استان تأکيد نمود.

در ادامه دکتر آرمان از مدرسان اين حوزه، ضمن تأکيد بر اينکه بايد شرکت کنندگان در اين استارتاپ  ياد بگريند چطور ايده را به کسب و کار تبديل کنند، بر شبکه سازي و تمرين کار گروهي در اين رويداد تأکيد کرد و سپس خانم دکتر رئيسي مدرس دانشگاه يک سخنراني کوتاه انگيزشي ارائه کرد.

در روز دوم و سوم اين استارتاپ تيم هاي شرکت کننده به رقابت پرداختند که در پايان تيمهاي «وزوز»، «سيو سرور» و «چيپکو» مقام اول تا سوم را کسب کردند و تيم «عينک هوشمند» شايسته عنوان تقدير شناخته شد.

 

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها