سرپرست معاونت دانشجویی: کمیته نظارت و ارزیابی سراهای دانشجویی و اداره تغذیه راه اندازی گردید

خانه خبرها
سرپرست معاونت دانشجويي: کميته نظارت و ارزيابي سراهاي دانشجويي و اداره تغذيه راه اندازي گرديد

سرپرست معاونت دانشجويي عنوان کرد: در راستاي ارتقاء سطح خدمات رساني به دانشجويان، کميته نظارت و ارزيابي سراهاي دانشجويي و اداره تغذيه راه اندازي گرديد.

    به گزارش روابط عمومي، اولين نشست دکتر مهدي صيدي سرپرست معاونت دانشجويي و مديران و کارکنان اين معاونت با حضور دکتر ميراب بالو مدير امور دانشجويي، دکتر شمسايي مدير تربيت بدني، مديران امور سراها، تغذيه و رفاه دانشجويي، کارشناسان اداره رفاه و تغذيه و سرپرستان سراهاي دانشجويي، کارشناسان مرکز مشاوره و نيروهاي تاسيساتي در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

در اين نشست دکتر صيدي سرپرست معاونت دانشجويي با تقدير از زحمات مجموعه مديران و ‌کارکنان حوزه معاونت دانشجويي و با تجليل از مساعي دکتر عدالتي معاون پيشين دانشجويي، از روند بازسازي سراهاي دانشجويي در تابستان سال جاري ابراز خرسندي کرد و بر حفظ حرمت اساتيد، دانشجويان و اولياي ايشان، همکاران دانشگاهي و ساير کساني که براي پي گيري امور مختلف به حوزه معاونت دانشجويي مراجعه مي کنند تأکيد نمود و در ادامه خواستار پي گيري و رفع سريع مشکلات موجود در بخش دانشجويي گرديد.

دکتر صيدي با اعلام  راه اندازي کميته نظارت و ارزيابي سراهاي دانشجويي و اداره تغذيه، هدف از تشکيل اين کميته ها را پايش و نظارت بر عملکرد سرپرستان و دانشجويان در حفظ و نگهداري اموال سراها و افزايش سطح آسايش و خدمات رساني به دانشجويان ساکن در سراهاي دانشجويي اعلام نمودند.

در ادامه اين نشست دکتر ميراب بالو مدير امور دانشجويي ضمن تشکر از زحمات کارکنان حوزه معاونت دانشجويي و بخصوص از اهتمام آنان در موضوع ثبت نام و اسکان دانشجويان ورودي جديد، بر بالا بردن کيفيت خدمات دانشجويي در سال جاري تاکيد نمودند.

 سپس دکتر شمسايي مدير تربيت بدني دانشگاه با ارائه گزارشي از روند برگزاري برنامه هاي اين مديريت در سال جاري بر توسعه ورزش قهرماني در بين دانشجويان تأکيد کرد.

همچنين در اين نشست کارکنان حوزه معاونت دانشجويي نظرات، انتقادات و پيشنهادت خود را در امور مختلف مطرح کردند.  

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها