به مناسبت هفته تربیت بدنی؛ همایش پیاده روی دانشگاهیان دانشگاه ایلام صبح امروز گردید

خانه خبرها
به مناسبت هفته تربيت بدني؛ همايش پياده روي دانشگاهيان دانشگاه ايلام صبح  امروز گرديد

به مناسبت هفته تربيت بدني، همايش پياده روي ويژه اساتيد، کارکنان و دانشجويان دانشگاه ايلام از محل مزار شهداي گمنام به طرف زمين چمن دانشگاه برگزار گرديد.

    به گزارش روابط عمومي، همايش پياده روي دانشگاهيان دانشگاه ايلام، ساعت 30;8 صبح امروز از مقابل مزار شهداي گمنام به طرف زمين چمن دانشگاه، با حضور دکتر علي اکبري  رئيس دانشگاه، دکتر نعمتي معاون آموزش و تحصيلات تکميلي، دکتر صيدي سرپرست معاونت دانشجويي، دکتر شمسايي مدير تربيت بدني، روساي دانشکده ها، مديران، اعضاي هيأت علمي، کارکنان و دانشجويان برگزار گرديد.

بنا به اين گزارش، شرکت کنندگان در اين همايش ابتدا بر مزار شهداي گمنام دانشگاه حاضر شدند و با نثار گل و ذکر صلوات و فاتحه ياد شهداي گمنام را گرامي داشتند و پس از طي کردن مسير سازمان مرکزي و مسير خوابگاه هاي دانشجويي در زمين چمن دانشگاه حضور يافتند.

اين گزارش مي افزايد: در  خاتمه اين همايش دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه ضمن گراميداشت هفته تربيت بدني و تشکر از حضور دانشگاهيان در اين همايش پياده روي، به سرمايه گذاري دانشگاه در حوزه ورزش اشاره کرد و با ابراز خرسندي از کسب عنوان هاي مختلف کشوري و استاني توسط دانشجويان و کارکنان دانشگاه، خواستار اهتمام براي شرکت بيشتر دانشگاهيان در پرداختن به ورزش و بر توسعه ورزش همگاني و قهرماني در دانشگاه ايلام تأکيد کرد.

در پايان اين مراسم از دونفر از دانشجويان و دو نفر از کارکنان فعال دانشگاه در زمنيه ورزش با اهداء کارت هديه تقدير بعمل آمد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها