سخنرانی دکتر خیری با عنوان «تربیت بدنی دانشگاه های کشور و چالش های پیش رو» برگزار گردید

خانه خبرها
سخنراني دکتر خيري با عنوان «تربيت بدني دانشگاه هاي کشور و چالش هاي پيش رو» برگزار گرديد

همزمان با هفته تربيت بدني، سخنراني دکتر خيري استاديار گروه علوم ورزشي با عنوان «تربيت بدني دانشگاه هاي کشور و چالش هاي پيش رو» در دانشگاه برگزار گرديد.

    به گزارش روابط عمومي، همزمان با هفته تربيت بدني؛ سخنراني دکتر عامر خيري استاديار گروه علوم ورزشي با عنوان «تربيت بدني دانشگاه هاي کشور و چالش هاي پيش رو»، صبح  روز سه شنبه مورخ 98/7/30  با حضور جمعي از اساتيد و دانشجويان در محل سالن اجتماعات دانشکده ادبيات و علوم انساني برگزار گرديد.

بنا به اين گزارش، دکتر خيري ضمن تشريح مشکلات و موانع موجود در زمينه گسترش ورزش دانشجويي، بيان کرد: ريشه اين مشکلات دانشگاه، مدارس و خانواده نيست، بلکه مشکل اصلي به حوزه فرهنگ بر مي گردد و تا اين مشکل حل نگردد؛ اتفاق خاصي در زمينه ورزش دانشجويي نمي افتد.

استاديار دانشکده ادبيات و علوم انساني، افزود: به عبارت ديگر  ورزش بايد در جامعه نهادينه شود و به جاي بکار بردن جمله «من مي خواهم  فعاليت بدني داشته باشم»، از  عبارت «من بايد فعاليت جسمي داشته باشم» استفاده شود و اين موضوع به يک الزام فردي و گروهي در جامعه تبديل شود.

دکتر خيري، يادآور شد: نهادينه سازي ورزش قابل اجرا نيست، مگر از طريق فراهم شدن يک برنامه استراتژيک و مدون در بالاترين سطح تصميم گيري کشور و اهتمام ملي که بايد در اين زمينه صورت گيرد.

 در پايان دکتر خيري به سئوالات متعدد دانشجويان بصورت مبسوط پاسخ  داد و حضار با مشارکت در بحث نقطه نظرات خود را مطرح نمودند.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها