دیدار اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ایلام با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام

خانه خبرها
ديدار اعضاي شوراي مرکزي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه ايلام با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام

همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد و در فضايي صميمانه اعضاي شوراي مرکزي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه ايلام با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام ديدار و گفتگو کردند.

   به گزارش روابط عمومي، همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد، دبير و اعضاي تشکل دانشجويي انجمن اسلامي دانشجويان پيرو خط امام (ره) دانشگاه ايلام با همراهي حجت الاسلام عوض نژاد معاون دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي استان در محل دفتر حجت الاسلام  و المسلمين کريمي تبار نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام  حضور يافتند و در فضايي صميمانه با ايشان به ديدار و گفتگو پرداختند.

در اين نشست حجت الاسلام و المسلمين کريمي تبار ضمن دعوت دانشجويان به اتحاد و همدلي در برابر حيله‌هاي دشمنان، اظهار داشت: فعاليت در تشکل ‌هاي دانشجويي يک فرصت مغتنم براي ارتقاء سطح آگاهي دانشجويان، همکاري با دانشگاه و اهتمام براي تأثيرگذاري در اجتماع است و معمولاً افرادي که در اين تشکل ‌ها فعاليت مي ‌کنند داراي مطالعه، آگاهي، قدرت بيان، پويايي و تحرک بيشتري نيز مي باشند.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام  در ادامه از عدم تحمل اختلاف سليقه ‌ها با وجود اهداف مشترک که همان سربلندي ايران اسلامي است ابراز نگراني کردند و افزودند: دانشجويان بايد مدارا، اتحاد، تضارب آرا و کنار آمدن با اختلاف سليقه‌ها را تمرين کنند تا بتوانند با هم و در کنار هم براي فرداي بهتر ايران اسلامي گام بردارند.

در اين نشست دبير اعضاي شوراي مرکزي انجمن اسلامي دانشگاه ايلام به بيان نظرات، دغدغه ها و مطالبات خود پرداختند و خواستار حمايت و اهتمام هر چه بيشتر نماينده ولي فقيه در استان در راستاي هموار نمودن مسير دستيابي به اهدافِ تشکل‌هاي دانشجويي شدند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها