اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون 1398 دانشگاه ایلام

خانه خبرها
اطلاعيه ثبت نام پذيرفته شدگان بدون آزمون 1398 دانشگاه ايلام

 

  به گزارش روابط عمومي، به نقل از دکتر محسن توکلي مدير امور آموزش دانشگاه ايلام، ثبت نام پذيرفته شدگان بدون آزمون 1398 دانشگاه ايلام بصورت دو مرحله ي اينترنتي و  حضوري به شرح ذيل انجام مي گيرد:

الف-1- مرحله ثبت نام اينترنتي

اين مرحله از ثبت نام بصورت اينترنتي از روز چهار شنبه 10 مهر تا روز جمعه 12مهرماه بصورت غيرحضوري انجام گرفته و نياز به مراجعه دانشجو به دانشگاه نمي باشد.

در مرحله اول با مراجعه به آدرس https://uid.ilam.ac.ir/reg با وارد نمودن کدملي به عنوان شناسه کاربري و کد ملي بعنوان رمز عبور جهت دريافت کد کاربري و پسورد يکتا (که در تمام مراحل تحصيل کاربردي و با اهميت است) اقدام نماييد. اين شناسه پس از پايان عمليات به شماره موبايل شما ارسال خواهد شد (سامانه فوق از روز چهارشنبه 10 مهرماه  فعال خواهد بود).

* پس از دريافت شناسه يکتا، بايد آنرا از طريق تکميل مشخصات فعال نماييد. (روش ثبت و تاييد ايميل در سامانه شناسه کاربري يکتا)

* بدون دريافت کد کاربري يکتا، امکان ثبت نام حضوري و صدور کارت دانشجويي وجود ندارد.

* اطلاعات وارد شده متعاقباً توسط آموزش دانشگاه صحت سنجي شده و مسئوليت صحت اطلاعات بعهده دانشجو مي باشد.

در مرحله دوم:

در اين مرحله دانشجو ابتدا به سامانه آموزشي دانشگاه به آدرس http://edu.ilam.ac.ir/home/Default.htm (سيستم گلستان دانشگاه ايلام) مراجعه نموده و از قسمت ورود به سيستم با استفاده از شناسه يکتا و رمز دريافتي، وارد سامانه شده و با استفاده از راهنماي ثبت نام دانشجويان جديدالورود نسبت به ثبت مشخصات اقدام نماييد.

الف-2- ثبت نام حضوري

 در اين مرحله از ثبت نام در روزهاي شنبه و يک شنبه 13 و 14 مهرماه در محل دانشگاه ايلام (آدرس: ايلام-بلوار پژوهش-دانشگاه ايلام-ساختمان قلم چي- کتابخانه مرکزي)  بر اساس حروف الفباي خانوادگي که در اطلاعيه کامل ثبت نام در ذيل ذکر شده ثبت نام بعمل مي آيد:

اطلاعيه تکميلي ثبت نام  +مدارک درخواستي + شرايط+زمان ثبت نام +نحوه ثبت نام:

https://www.ilam.ac.ir/page/?ihwfszkww-

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها