برگزاری جلسه واحد استانی شبکه جامعه و دانشگاه با حضور مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم

خانه خبرها
برگزاري جلسه واحد استاني  شبکه جامعه و دانشگاه با حضور مديرکل فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم

نشست هم انديشي واحد استاني شبکه جامعه و دانشگاه با حضور مديرکل فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم در دانشگاه ايلام برگزار گرديد.

   به گزارش روابط عمومي دانشگاه، جلسه واحد استاني شبکه جامعه و دانشگاه با حضور دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه و رئيس شوراي شبکه، مهندس محمد هادي عسکري مديرکل فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم و دکتر سپيد نامه دبير شبکه، ظهر پنج شنبه 97/09/22 در محل سالن جلسات حوزه رياست برگزار گرديد.

  در اين نشست دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه و رئيس شوراي شبکه جامعه و دانشگاه استان، ضمن خير مقدم به حاضرين و ابراز خرسندي از حضور مهندس عسکري در اين نشست، تأکيد کرد: شبکه جامعه و دانشگاه، فرصتي براي ايفاي رسالت اجتماعي دانشگاه است و در اين راستا دانشگاه ايلام در کوتاه ترين زمان اقدام به صدور حکم و تأسيس اين شبکه در استان ايلام نمود و با حضور دو معاونت پژوهش وفناوري و فرهنگي و اجتماعي و انتصاب دکتر سپيدنامه بعنوان يکي از اساتيد فرهيخته دانشگاه،  بستر تقسيم کار، هماهنگي و فعاليت مطلوب در اين شبکه فراهم شده است.

  رئيس دانشگاه با بيان اينکه خانواده آموزش عالي در استان ايلام از هماهنگي و همراهي فوق العاده اي برخوردار است، بيان داشت: براي تحقق کارآمدي اين شبکه، فارغ از نگاه سياسي، اساتيد توانمند را با نگرش هاي متفاوت از دانشگاه هاي مختلف استان بعنوان دبير کميته هاي تخصصي شبکه انتخاب شدند، تا شبکه بتواند  به اهداف مورد نظر دست يابد.

  دکتر علي اکبري، تأکيد کرد: ما به حفظ سرمايه اجتماعي باور داريم و براي تحقق اين مهم درصدد هستيم، زمينه تعامل و همکاري نهاد علم، نهاد اجرا و حوزه عمومي را فراهم کنيم.   

  در ادامه مهندس عسکري مديرکل فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم با ابراز خرسندي از روند توسعه دانشگاه ايلام و جايگاه آن در سطح کشور و منطقه، به تجديد نظر صورت گرفته در ساختار پيشين شبکه اشاره کرد و ابراز اميدواري نمود که دبيرخانه بتواند با تعامل سازنده در استان ها منويات مورد نظر شبکه و دستگاه هايي که نسبت به تشکيل شبکه تفاهم نموده اند را دنبال نمايد.

  مديرکل فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم، تأکيد کرد: مجموعه آسيب هاي اجتماعي و مشکلات فرهنگي و اجتماعي مانع توسعه پايدار در کشور است و شبکه ملي جامعه و دانشگاه تلاش دارد تا دانشگاه ها را به انجام مسئوليت اجتماعي و تآثيرگذاري در اين حوزه رهنمون سازد.

  در ابتداي اين جلسه دکتر سپيد نامه دبير شبکه جامعه و دانشگاه استان، گزارش مختصري را از روند شکل گيري شبکه در استان و در سطح دانشگاه ارائه داد و سپس درباره اقدامات برگزار شده از قبيل نشست هاي علمي تخصصي، توضيحاتي را ارائه نمود.

  در اين نشست همچنين اعضاي شورا ديدگاه ها و نظرات خود خطاب به مديرکل فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم بيان کردند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها