مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم: رئیس دانشگاه ایلام از سرمایه های ارزشمند آموزش عالی کشور است

خانه خبرها

مديرکل فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم، تأکيد کرد: دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه ايلام يک سرمايه ارزشمند براي مجموعه آموزش عالي کشور است که در تراز مديريت آکادميک قرار دارد.

  به گزارش «روابط عمومي دانشگاه»، اولين نشست شوراي معاونين و مديران فرهنگي و اجتماعي دانشگاه هاي منطقه پنج کشور با حضور مهندس عسکري مديرکل فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم، صبح امروز در دانشگاه ايلام برگزار گرديد

 در اين نشست، مهندس عسکري مديرکل فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم با تشکر از ميزباني خوب دانشگاه ايلام، بيان داشت: دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه ايلام يک سرمايه ارزشمند براي مجموعه آموزش عالي کشور است که در تراز مديريت آکادميک قرار دارد و زحمات زيادي را براي توسعه دانشگاه ايلام متحمل شده است.

 مهندس عسکري در ادامه با اشاره به ديدار دکتر غفاري معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم از دانشگاه ايلام و مرز مهران در ايام اربعين، تأکيد کرد: مجموعه آموزش عالي استان با مديريت و محوريت دانشگاه ايلام با عشق و فراتر از ظرفيت در ايام اربعين به خدمت رساني به زائران مي پرداختند که يک مدل خاص در اين زمينه ترسيم شد که مي تواند مورد استفاده ساير دانشگاه ها قرار گيرد.

  مديرکل فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم با اعلام اينکه وزارت علوم ايده دانشگاه اجتماعي را پي گيري مي کند، بيان داشت: براي اينکه دانشگاه ها در تراز جمهوري اسلامي باشند و زمينه مشارکت فعال دانشجويان فراهم گردد، نخبگان فرهنگي بايد در دانشگاه ها فعال باشند و نگذارند با وجود مشکلات اقتصادي و توطئه هاي دشمنان، انزوا طلبي ذهني در دانشگاه ها شکل گيرد و آسيب هاي اجتماهي افزايش يابد.

 وي، با اشاره به جنب و جوش خاص مراسم 16 آذر در دانشگاه هاي سراسر کشور، اظهار داشت: بواسطه مديريت خوبي که در دانشگاه هاي کشور انجام گرفت، زمينه حضور تمام سلايق در دانشگاه ها فراهم شد و درمجموع مراسم بزرگداشت روز دانشجو در سطح عالي برگزار گرديد.

  مهندس عسکري با بيان اينکه وزارت علوم براي توسعه شوراي مناطق در سطح کشور اهتمام جدي دارد، بيان کرد: براي تسهيل در روند امور و شکل دادن به فضاي رقابتي در بين دانشگاه ها، وزارت علوم بر توسعه و تفويض اختيار به شوراي مناطق در سطح کشور اهتمام عملي دارد.

  مديرکل فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم، با تأکيد بر اهميت جايگاه و توجه به نقطه نظرات معاونين و مديران فرهنگي و اجتماعي  دانشگاه ها، خاطرنشان کرد: دشمنان در زمينه هاي مختلف و از جمله حوزه فرهنگي به فعاليت عليه ايران اسلامي مي پردازند و براي اينکه در برابر اين تندبادها ايستادگي کنيم، بايد باورهاي اعتقادي دانشجويان را حفظ و تقويت کنيم که اين امر موجب افزايش سرمايه هاي اجتماعي در سطح کشور خواهد شد.

  مهندس عسکري با اشاره به تغييرات و اصلاح فرآيندهايي که در جشنواره هاي ملي دانشجويي همچون جشنواره حرکت و رويش صورت گرفت، تأکيد کرد: با تغييرات و اصلاح فرآيندهايي که صورت گرفت، در فرصت کوتاهي حدود 21 هزار رديف ثبت نامي در بخش بين الملل جشنواره ملي حرکت انجام گرفت، که تجربه خوبي است و با وجود اين ظرفيت ها، مجموعه آموزش عالي کشور مي تواند در روند توسعه ديپلماسي جمهوري اسلامي در سطح جهان تأثيرگذار باشد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها