اطلاعیه دفتر نشریات دانشگاه ایلام درباره «جشنواره ملی تیتر11»

خانه خبرها
اطلاعيه دفتر نشريات دانشگاه ايلام درباره «جشنواره ملي تيتر11»

آخرين مهلت ارسال آثار به يازدهمين جشنواره ملي نشريات دانشجويي "تيتر11 " 20 آذر 1397

  مديران مسئول نشريات دانشجويي و صاحبان آثار براي شرکت کردن در جشنواره بايد در سامانه (www.titr11.ir) ثبت نام و اطلاعات مورد نياز را وارد و آثار را بارگذاري کنند. هر فرد فقط ميتواند آثار خود را در جشنواره ثبت کند و در صورت عدم مطابقت مشخصات صاحب اثر با مشخصات ارسال کننده (کاربر سامانه) اثر مربوطه در هر مرحله اي که باشد از جشنواره حذف خواهد شد.

   در بخش آثار برگزيده در هر کدام از رستهها بايد فايل همه صفحاتي که مطلب مورد نظر در آن چاپ شده ارسال شود و اگر مطلب مورد نظر چند صفحه را به خود اختصاص داده است تمام صفحات بايد فشرده (rar)شده و سپس ارسال شود
  در خصوص آثاري که کل صفحه به آن اختصاص ندارد، شرکت کنندگان بايد عنوان  و يا جانمايي اثر (خبر، تيتر، عکس و ...) در صفحه اي که اثر در آن منتشر شده است را هنگام بارگذاري در کادري که به همين منظور تعبيه شده مشخص کنند، در غير اين صورت آن اثر داوري نخواهد شد.

در رسته گرافيک و صفحهآرايي شرکتکنندگان بايد کل نشريه را بارگذاري کنند، ضمناً نام صفحه آراي نشريه الزاماً بايد در شناسنامه نشريه درج شده باشد.

 بعد از تاييد آثار توسط کارشناس دانشگاه هيچ گونه تغييري(اعم از فايل اثر، نام دانشگاه، نام صاحب اثر، نام نشريه نام مدير مسئول و .....) ممکن نيست و در صورت وجود اشتباه اثر مربوطه حذف مي شود

هر فرد مي تواند در هر يک از رستههاي بخش آثار و بخش ويژه تا سه اثر ارسال نمايد، و سامانه به صورت خودکار اجازه ثبت بيش از سه اثر در هر رسته توسط کاربر را نميدهد. لذا شرکت کنندگان بايد سه اثر از بهترين آثار خود را در جشنواره شرکت دهند.

تبصره: محدوديتي براي ارسال آثار متفاوت در رسته هاي متفاوت وجود ندارد.

  هر شماره از نشريه صرفاً در يک رسته قابل ارسال است و ارسال يک شماره از نشريه در بيش از يک رسته تخلف محسوب ميشود، اما ارسال شماره هاي متفاوت يک نشريه در رسته هاي متفاوت تا سقف سه شماره بدون اشکال است.

تبصره: هر اثردر بخش آثار و بخش ويژه (به استثناي رسته نويسندگان برتر) و هر شماره نشريه در بخش نشريات و بخش مجازي  صرفاً در يک رسته قابل ارسال است.

چنانچه قصد داريد تمامي شماره هاي يک نشريه را در يک رسته ثبت و ارسال نماييد بايد در بخش ارسال نشريات يک شماره از آن را بارگذاري کرده و شماره هاي مختلف آن را در قسمت بارگذاري شماره هاي نشريه (که در نوار عمودي صفحه اصلي سامانه مشخص است) بارگذاري نماييد.

به عنوان مثال مديرمسئول يک نشريه با زمينه انتشار فرهنگي که داراي چندين شماره است بايد يک شماره از نشريه خود را در رسته ي فرهنگي ثبت و ارسال کرده و سپس در قسمت بارگذاري شماره هاي نشريه اقدام به ارسال شماره هاي ديگر نمايد.

مرحله اول: ثبت نام و بارگذاري يک شماره از نشريه در يک رسته مشخص بخش نشريات برتر
مرحله دوم: کليک بر روي قسمت بارگذاري شماره هاي نشريه، انتخاب نشريه خود و بارگذاري تمامي شماره هاي آن نشريه(شماره هايي که در بازه ي زماني مورد نظر جشنواره منتشر شده باشند).

نشرياتي که زمينه انتشار آنها متنوع است(به عنوان مثال فرهنگي، اجتماعي و سياسي) مي توانند شماره هاي مختلف نشريه ي خود را حداکثر در سه رسته ثبت و ارسال نمايند.

بدينصورت که اگر نشريه‌اي با زمينه فرهنگي، اجتماعي و سياسي منتشر ميشود؛ به عنوان مثال شماره اول آن در رسته فرهنگي، شماره دوم در رسته اجتماعي و شماره سوم در رسته سياسي بارگذاري شود. توجه داشته باشيم که يک شماره تنها در يک رسته قابل ثبت و ارسال بوده ولي بارگذاري شماره هاي ديگر در رسته هاي ديگر با رعايت سقف سه رسته بلامانع است.

تشخيص رسته نشريه صرفاً با شرکت کننده است كه بايد بر اساس غلبه موضوعي نشريه خويش(مانند فرهنگي، سياسي، صنفي و ...) رسته مرتبط را انتخاب مي کنداگر در نشريه هيچ موضوعي غلبه محتوايي نداشته باشد، آن نشريه ميتواند در رسته نشريات عمومي بارگذاري شود.

هر دانشجو ميتواند يک حساب کاربري داشته باشد و ساختن بيش از يک حساب کاربري تخلف محسوب شده و منجر به حذف کليه آثار متخلف ميشود.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها