جشنواره منطقه ای اختراعات و ابتکارات رویش زاگرس و زردکوه در دانشگاه افتتاح گردید

خانه خبرها
جشنواره منطقه اي اختراعات و ابتکارات رويش زاگرس و زردکوه در دانشگاه افتتاح گرديد

جشنواره منطقه اي اختراعات و ابتکارات رويش زاگرس و زردکوه در 13 محور و 41 غرفه، در دانشگاه افتتاح گرديد.

  به گزارش روابط عمومي، با همکاري دانشگاه ايلام و بنياد نخبگان استان و با هدف شناسايي، هدايت و حمايت اخترعات برگزيده و تسهيل مسير تجاري‌ سازي تا رسيدن به نقطه توليد انبوه و ثروت‌آفريني، جشنواره منطقه اي اختراعات و ابتکارات رويش زاگرس و زردکوه در دانشگاه ايلام با حضور دکتر درويشي معاون اقتصادي استانداري، دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه و دکتر نعمتي معاون آموزش و. تحصيلات تکميلي، صبح امروز در محل ساختمان قلم چي افتتاح گرديد.

 اين جشنواره با حضور 10 استان و مشارکت 15 استان ديگر، در 13 حوزه مهندسي صنايع، برق و قدرت، شيمي، نفت، گاز، پتروشيمي، صنايع غذايي، پزشکي، دارو، کشاورزي، مهندسي پليمر، سلامت و مهندسي عمران در 41 غرفه و به مدت 2 روز برگزار مي گردد. براي داوري اختراعات اين جشنواره، 25 داور از سطح کشور و استان دعوت شده اند که بعد از داوري 88 اثر پذيرفته شده، فردا نفرات برتر انتخاب مي گردند.

  دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه ايلام در حاشيه افتتاح اين جشنواره، بيان داشت: برگزاري اين گونه جشنواره‌ها  زمينه رقابت، تغيير فرهنگ کسب و کار و تجاري سازي محصولات و نيز ارتقاي ارزش آنها را فراهم مي آورد و صاحبان اختراعات و ايده هاي مي توانند با مذاکره و مشاوره زمينه جذب تسهيلات مالي را فراهم نمايند.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها