حضور دکتر سلاورزی دبیر منطقه پنج در نشست دبیران برنامه، بودجه و تشکیلات مناطق دهگانه کشور

خانه خبرها
حضور دکتر سلاورزي دبير منطقه پنج در نشست دبيران برنامه، بودجه و تشکيلات مناطق دهگانه کشور

دکتر سلاورزي دبير منطقه پنج در نشست دبيران برنامه، بودجه و تشکيلات مناطق دهگانه کشور، بعنوان عضو کارگروه مدل تعيين و توزيع بودجه براي دانشگاه هاي کشور و عضو کارگروه برنامه ريزي دفتر برنامه و بودجه وزارت عتف تعيين شد.

 به گزارش روابط عمومي، نشست دبيران برنامه، بودجه و تشکيلات مناطق دهگانه کشور با حضور دکتر نظرپور معاون پشتيباني و منابع انساني و دکتر رستگاري مديرکل برنامه، بودجه و تشکيلات وزارت عتف، صبح ديروز در محل دفتر دکتر نظرپور برگزار گرديد.

 در اين نشست که دکتر سلاورزي مدير برنامه و بودجه دانشگاه ايلام و دبير منطقه پنج حضور داشت، معاون پشتيباني و منابع انساني عتف به ارائه گزارشي از فرايند پي گيري ها و اقدامات انجام شده در خصوص بودجه 1398 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي کشور پرداخت و با تأکيد بر حمايت و حفظ دستاوردهاي قانون هيات امناء و استفاده از ظرفيت هاي اين قانون پرداخت و مراحل و فرآيند پي گيري ها بعمل آمده از سازمان برنامه و بودجه را تشريح نمود و پيشنهاد کرد، دفتر برنامه و بودجه وزارت عتف به تدوين و طراحي مدلي براي تعيين و توزيع بودجه بپردازد که کمترين تغييرات را در لايحه بودجه در سازمان برنامه و بودجه و کميسيون تلفيق داشته باشد.

 در ادامه اين جلسه دبيران مناطق ده گانه به بحث و تبدل نظر پرداختند و دکتر سلاورزي مدير برنامه و بودجه دانشگاه ايلام و دبير منطقه پنج با ارائه گزارشي از فرآيند تدوين بودجه دانشگاه هاي منطقه پنج، خواستار رفع ايرادات قبلي و توجه بيشتر به دانشگاه هاي کوچکتر و کمتر توسعه يافته شد و اقدانات انجام شده در منطقه پنج و دانشگاه ايلام را در اين زمينه تشريح نمود.

  دکتر سلاورزي، افزود: با توجه به انسجام مراحل سه گانه برنامه، اجرا و ارزيابي در همه نظام هاي برنامه ريزي، بر اهتمام جدي به اين مراحل تأکيد کرد.

  دبير منطقه پنج، اضافه کرد: برنامه ريزي، زيربنا و آغاز پيشرفت يک سازمان، به حساب مي آيد و در اين راستا خوشبختانه دانشگاه ايلام توانسته است به تدوين برنامه راهبردي، برنامه عملياتي و برنامه جامعه نيروي انساني بپردازد، که در هيأت امناي دانشگاه ايلام به تصويب رسيده است.

  وي افزود: براي دست يابي به اهداف مورد نظر، نبايد فقط به بودجه و فرآيندهاي مرتبط با آن پرداخت، بلکه همزمان به برنامه ريزي و فرآيند بودجه و تشکيلات نيروي انساني توجه جدي داشت، تا خللي در روند توسعه دانشگاه ها بوجود نيايد.

  شايان ذکر است در اين نشست، دکتر سلاورزي دبير منطقه پنج،  بعنوان عضو کارگروه مدل تعيين و توزيع بودجه براي دانشگاه هاي کشور در سال 1399 و عضو کارگروه برنامه ريزي دفتر برنامه و بودجه وزارت علوم تعيين شد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها