معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از موکب شهدای هسته ای دانشگاه ایلام در مرز مهران بازدید کرد

خانه خبرها
معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم از موکب شهداي هسته اي دانشگاه ايلام در مرز مهران بازديد کرد

معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم و رئيس ستاد ملي اربعين دانشگاهيان کشور در بازديد از موکب شهداي هسته اي دانشگاه ايلام در مرز مهران، از اقدامات دانشگاه ايلام در خصوص پياده روي اربعين تقدير کرد.

  به گزارش روابط عمومي دانشگاه، در آستانه اربعين حسيني، دکتر غفاري، معاون فرهنگي وزير علوم و رئيس ستاد ملي اربعين دانشگاهيان کشور، شب پنج شنبه  97/08/02 از موکب شهداي هسته اي دانشگاه ايلام در مرز مهران بازديد کرد و با تقدير از اقدامات دانشگاه ايلام در خصوص پياده روي اربعين، خواستار اهتمام دانشگاهيان براي شناخت تمام ابعاد و ظرفيت هاي اربعين شد.

 دکتر غفاري با تأکيد بر اهتمام دانشگاهيان کشور نسبت به اربعين ابا عبدالله الحسين، بيان داشت: جامعه دانشگاهيان ايران اسلامي دوشادوش ديگر قشرها با حضور پرشور در راهپيمايي اربعين عشق و ارادت خود به امام حسين (ع) و خاندان عصمت و طهارت نشان خواهد داد.

  رئيس ستاد ملي اربعين دانشگاهيان کشور، افزود: اين همايش بزرگ ظرفيت ‌ها و پتانسيل ‌هايي دارد و براي همين جامعه دانشگاهي کشور بايد پژوهش در اين حماسه بزرگ را در دستور کار خود قرار دهند تا ظرفيت ها و پيام هاي معنوي آن در اختيار جامعه قرار گيرد.

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها