رئیس دانشگاه: امروزه وجه تمایز بین مدارک دانشگاهی در دارا بودن خلاقیت و مهارت است

خانه خبرها
رئيس دانشگاه: امروزه وجه تمايز بين مدارک دانشگاهي در دارا بودن خلاقيت و مهارت است

پيشرفت علم و فناوري مأموريت هاي دانشگاه ها را به روز تر کرده و امروزه وجه تمايز بين مدارک دانشگاهي در دارا بودن خلاقيت و مهارت است.

  به گزارش روابط عمومي، اختتاميه جشنواره هنري دانشجويي ققنوس با حضور دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه، روساي دانشگاههاي استان و جمع زيادي از دانشجويان شب گذشته در محل سالن آيت اله حيدري برگزار گرديد.

  در اين مراسم دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه با بيان اينکه امروزه وجه تمايز بين مدارک دانشگاهي در دارا بودن خلاقيت و مهارت است، بيان داشت: پيشرفت علم و فناوري مأموريت هاي دانشگاه ها را به روز تر کرده است و امروزه دانشگاه ها داراي پارادايم هاي جديدي چون نوآوري و خلاقيت هستند که موجب تفاوت هاي دانشجويان و دانشگاهيان آگاه و خلاق نسبت به ديگران شده است.

  دکتر علي اکبري با اشاره به برگزاري جشنواره ققنوس، اظهار کرد: با برگزاري اين جشنواره توسط بسيج دانشجويي بستري فراهم شده است تا دانشجويان در عرصه هايي که مهارت دارند شناسايي و مورد تشويق قرار بگيرند.

  در ادامه حجت الاسلام هاشمي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشکي به ايراد سخنراني پرداخت و سپس از نفرات برتر اين جشنواره تقدير بعمل آمد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها