ترم تابستانه‎ سال جاری دانشگاه ایلام با حضور 980 دانشجو برگزار گردید

خانه خبرها

ترم تابستانه‎ سال جاري دانشگاه ايلام با حضور 980 دانشجو از دانشگاه ايلام و دانشگاه هاي سطح کشور  و با ارائه 114 عنوان درس در قالب 294 واحد برگزار گرديد.

  به گزارش روابط عمومي، دکتر محسن توکلي مدير امور آموزشي دانشگاه درباره روند برگزاري ترم تابستانه‎ي دانشگاه ايلام در سال جاري، بيان داشت: همزمان با بسياري از دانشگاههاي ديگر کشور و با هدف حل مشکل دانشجويان دانشگاه ايلام و ساير دانشگاهها، ترم تابستان سال جاري با تأکيد بر ارتقاي کيفيت در دانشگاه ايلام برگزار گرديد.

دکتر توکلي در مورد روند برنامهريزي اين ترم، گفت: بر اساس مصوبه شوراي آموزشي دانشگاه کار ثبت نام غيرحضوري و حضوري دانشجويان از تاريخ 15 لغايت 17 تيرماه انجام گرفت و بلافاصله کلاسهاي آموزشي از تاريخ 22 تيرماه لغايت آخر مرداد ماه در محل دانشکده کشاورزي و با فراهم نمودن تمامي امکانات مورد نياز برپا گرديد و امتحانات نيز در هفته اول شهريورماه و با موفقيت و با نظم پيش بيني شده، انجام گرفت.

مدير امور آموزشي دانشگاه درباره تعداد دانشجويان شرکت کننده، دروس ارائه شده و اساتيد حاضر در ترم، اظهار کرد: اين ترم با حدود 980 نفر دانشجو و با ارائه 114 عنوان درس در قالب 294 واحد با مديريت و نظارت مستقيم اداره کل آموزش دانشگاه ايلام برگزار شد.

وي افزود: در برگزاري ترم تابستاني از توان اساتيد مجرب با هماهنگي گروههاي آموزشي استفاده شده است که اين موضوع رضايت دانشجويان را به دنبال داشت.

دکتر توکلي با اشاره به کيفيت مسائل رفاهي در طول اين ترم، تأکيد کرد: در اين ترم تمرکز مناسبي بر مسائل رفاهي دانشجويان اعمال گرديد و به همين دليل سرويسهاي اياب و ذهاب مناسب براي تمامي روزهاي هفته در نظر گرفته شد و همچنين با توجه به غير بومي بودن برخي از دانشجويان، خوابگاهي مجهز با ظرفيت نامحدود در نظر گرفته شد.

مدير امور آموزشي دانشگاه در پايان خاطرنشان کرد: در برگزاري موفق اين ترم واحدهاي مختلف دانشگاه همکاري صميمانهاي داشتند که از جمله ميتوان به زحمات و اهتمام مديران محترم گروههاي آموزشي، کارشناسان محترم اداره کل آموزش و دانشکدهها، معاونت محترم دانشجويي، معاونت محترم پشتيباني و منابع انساني، مسئولين  محترم دانشکده کشاورزي، کارشناسان محترم معاونت پژوهش و فناوري و حراست اشاره کرد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها