جلسه کمسیون دانشجویی استان ایلام در دانشگاه ایلام برگزار گردید

خانه خبرها
جلسه کمسيون دانشجويي استان ايلام در دانشگاه ايلام برگزار گرديد

جلسه کمسيون دانشجويي استان ايلام با حضور دکتر نوذري معاون سياسي امنتيتي استانداري صبح امروز در دانشگاه ايلام برگزار گرديد.

   به گزارش روابط عمومي، جلسه کمسيون دانشجويي استان ايلام با حضور دکتر علياکبري رئيس دانشگاه، دکتر نوذري معاون سياسي – امنتيتي استانداري، مسئولين دانشگاهها و موسسات آموزش عالي استان و معاونين دانشگاه صبح امروز در محل سالن جلسات حوزه رياست برگزار گرديد.

در اين نشست دکتر علياکبري با اشاره به ارتقاء جايگاه دانشگاه ايلام در سطح کشور در حوزههاي مختلف، به موفقيتها و کسب عناوين مختلف توسط دانشجويان دانشگاه در جشنواره‎ها و مسابقات ملي و منطقهاي اشاره کرد و تأکيد کرد سيادت دانشگاه ايلام در حوزه فرهنگي و اجتماعي مورد تأييد مقامات عالي وزارت عتف است که اين مهم بواسطه اعتماد به دانشجويان و تلاش همکاران اينجانب به دست آمده است.

در ادامه اين جلسه دکتر شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه گزارش مختصري از موفقيتهاي بدست آمده در پنج سال اخير ارائه داد و سپس دکتر نعمتي معاون آموزش و تحصيلات تکميلي روند برگزاري آزمونها و کنکور سراسري و مسائل مربوط به آن در دانشگاه ايلام را تشريح نمود.

در اين نشست دکتر نوذري معاون سياسي – امنتيتي استانداري با تأکيد بر همدلي و همراهي سازمانها، ادارت و دانشگاههاي استان براي  هر بهتر برگزار شدن کنکور سراسري در سال جاري، بر اهتمام، هماهنگي و ايجاد تدابير لازم براي جلوگيري از ايجاد هرگونه مشکل و تأمين سلامت برگزاري کنکور سراسري تأکيد کرد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها