ارائه دو خدمت جدید توسط اداره کل آموزش دانشگاه ایلام به دانشجویان فارغ التحصیل

خانه خبرها

در راستاي کيفيت بخشي به خدمات آموزشي دانشگاه ايلام، با قراردادي که با اداره پست استان منعقد گرديد، امکان تحويل مدرک موقت و دانشنامه فارغ التحصيلان توسط پست فراهم گرديد.

   به گزارش روابط عمومي، دکتر محسن توکلي مدير امور آموزشي دانشگاه با اعلام اين خبر، بيان داشت: در راستاي کيفيت بخشي به خدمات آموزشي دانشگاه ايلام، امکان طراحي و تهيه مدارک ضد جعل (مدرک موقت و دانشنامه) و تحويل مدارک به فارغ التحصيلان توسط اداره پست فراهم گرديد.

دکتر توکلي در زمينه طراحي و تهيه مدارک ضد جعل (مدرک موقت و دانشنامه)، اظهار داشت: با توجه به اهميت مدارک صادر شده از طرف دانشگاه ايلام از نظر امنيتي و از طرف ديگر پديد آمدن روشهاي جديد جعل مدارک دانشگاهي، با حمايتهاي هيأت رييسه دانشگاه، قرارداد طراحي مدارک ضد جعل با يک شرکت معتبر منعقد شد و از اين به بعد مدارک فارغالتحصيلي موقت و دانشنامه با استفاده از اين روش صادر ميگردد.

مدير امور آموزشي دانشگاه، افزود: انجام اين کار ضمن بالا بردن کيفيت مدارک صادر شده، شکيلتر بوده و از صدور مدارک به سبک قبلي که بصورت دستي تکميل ميشدند نيز جلوگيري ميشود.

عضو شوراي آموزشي دانشگاه، اضافه کرد: در بين دانشگاههاي کشور، دانشگاه ايلام جزو اولين دانشگاههايي است که اين روش استفاده ميکند.

دکتر توکلي در زمينه انعقاد قرارداد اداره کل آموزش دانشگاه ايلام با اداره پست براي تحويل مدارک به فارغ التحصيلان، گفت: با هدف کاهش مراجعه حضوري فارغالتحصيلان و کاهش هزينه براي آنان در مراجعات مکرر به دانشگاه، قراردادي با اداره کل پست استان ايلام منعقد شد که بر اساس آن مسئوليت تحويل مدارک به دانش آموختگان و ساير مراجعين بر عهده اداره پست خواهد بود.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها