دومین نشست شورای معاونین دانشگاه‎های منطقه پنج کشور 23 تیر ماه برگزار می‎گردد/تشریح موضوعات مورد بحث

خانه خبرها

دومين نشست شوراي معاونين دانشگاههاي منطقه پنج کشور، روز يکشنيه 1398/04/23 در دانشگاه رازي کرمانشاه برگزار ميگردد.

   به گزارش روابط عمويم، دکتر محمدرضا شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه ايلام و دبير شوراي معاونين فرهنگي و اجتماعي دانشگاههاي منطقه پنج کشور با بيان اين خبر، گفت: اين نشست با حضور دکتر غفاري معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت عتف، مهندس عسکري مدير کل فرهنگي و اجتماعي وزارت عتف، معاونين و مديران فرهنگي و اجتماعي دانشگاههاي منطقه پنج کشور و نمايندگان وزير علوم در هيأتهاي نظارت بر تشکلهاي اسلامي دانشگاهها اين منطقه به ميزباني دانشگاه رازي کرمانشاه  برگزار ميشود.

دکتر شيرخاني درباره موضوعات مورد بحث در اين نشست، بيان داشت: در اين نشست سه موضوع نقد و بررسي آييننامه نشريات دانشجويي، فرصت‌ها و چالش‌هاي مربوط به تشکل‌هاي اسلامي و برنامه­ ريزي براي سال تحصيلي پيش رو با توجه به شرايط موجود کشور مورد بحث و بررسي قرار خواهد گرفت.

دبير شوراي معاونين فرهنگي و اجتماعي دانشگاههاي منطقه پنج کشور، ادامه داد: در نشستهاي منطقه پنج تلاش ميشود که اعضا بتوانند به صورت فصلي در همه دانشگاههاي اين منطقه حضور يابند و از توانمنديها و ظرفيتهاي معاونت فرهنگي و اجتماعي آن دانشگاه بازديد بعمل آورند.

وي افزود: همچنين در اين نشستها تلاش ميشود که مهمترين موضوعات معاونتهاي فرهنگي و اجتماعي دانشگاهها مورد بحث و بررسي قرار گيرد و نتايج آن به صورت مصوبه در اختيار دانشگاهها قرار گيرد.  

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها