گردهمایی مدیران دفاتر انجمن جامعه‌شناسی ایران در دانشگاه ایلام برگزار گردید

خانه خبرها
گردهمايي مديران دفاتر انجمن جامعه‌شناسي ايران در دانشگاه ايلام برگزار گرديد

مديران دفتر دانشگاهي انجمن جامعه شناسي ايران با موضوع طرح ملي گفتگوي خانواده در دانشگاه ايلام گردهم آمدند. 

  به گزارش روابط عمومي، نشست مديران دفاتر دانشگاهي انجمن جامعه شناسي سراسر کشور با حضور دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه، دکتر قاسمي مدير گروه جامعه شناسي دانشگاه و مدير دفتر دانشگاهي انجمن جامعه شناسي ايلام،  دکتر سيد حسين سراج زاده رئيس انجمن جامعه شناسي ايران، اعضاي هيأت مديره و مديران دفاتر دانشگاهي صبح روز پنج شنبه 97/12/9 در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

  در اين نشست دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه با خير مقدم به ميهمانان و حاضرين در نشست و با تقدير از زحمات دکتر قاسمي و همکاران ايشان در گروه جامعه شناسي، به جايگاه انجمن جامعه شناسي در سطح کشور اشاره کرد و بيان داشت: يکي از ايرادات که به ما ايراني ها گرفته مي شود اين است که روحيه کار جمعي در ما ضعيف است و انجمن هاي علمي جايگاهي است که کار جمعي را مبنا قرار مي دهند و انجمن جامعه شناسي ايران با اعتبار جمعي به جايگاه اصلي خود دست يافته است.

  دکتر علي اکبري با اشاره به تحولات جامعه ايران و موضوع فضاي مجازي، خواستار حضور گسترده تر و فعال تر جامعه شناسان کشور در توليد محتوا در فضاي مجازي شد و بيان داشت: روند تغييرات و تحولات در جامعه ايران بالاست و مرجعيت هاي سياسي و فرهنگي به سرعت در حال تغيير هستند و دانشجو يان در معرض مرجعيت هاي مهندسي شده مختلف قرار دارند.

  رئيس دانشگاه، افزود: متاسفانه حضور جامعه شناسان در توليد محتواي فاخر، عالمانه و حيات بخش کم رنگ است و با اينکه ميدانم جايگاه اساتيد جامعه شناسي والاست، اما از شما ميخواهم براي کمک به نسل جوان دانشجويان را به سمت توليد محتواي عالمانه هدايت کنيد.

 در ادامه  دکتر يارمحمد قاسمي مدير گروه جامعه شناسي دانشگاه و مدير دفتر دانشگاهي انجمن جامعه شناسي ايلام، ضمن خير مقدم به اعضاي انجمن جامعه شناسي ايران و تقدير و تشکر از زحمات هيئت مديره انجمن جامعه شناسي ايران، بيان کرد: فلسفه وجودي علوم اجتماعي در دانشگاه ايلام را مديون جناب آقاي دکتر علي اکبري رياست محترم دانشگاه ايلام مي دانيم که در مقطع کارشناسي رشته علوم اجتماعي و در مقطع کارشناسي ارشد رشته مطالعات فرهنگي را راه اندازي نمودند و هميشه از برنامه ها و فعاليت هاي ما حمايت کرده اند.

 دکتر قاسمي با اشاره به فعاليت هاي دفتر انجمن جامعه شناسي ايلام، گفت: با همراهي و همکاري اعضاي انجمن فعاليت هاي خوبي در استان ايلام و دانشگاه ايلام انجام گرفت که مي توان به برگزاري 20کارگاه آموزشي و نشست علمي در اين زمينه اشاره کرد.

 در ادامه دکتر دکتر سيد حسين سراج زاده رئيس انجمن جامعه شناسي ايران با تشکر از ميزباني دانشگاه ايلام و اهتمام دکتر قاسمي و همکاران ايشان در برگزاري اين نشست، توضيحاتي را درباره اقدامات انجمن در سال 96 بيان کرد و سپس گزارشي از فاز اول اجراي گفتگوي ملي خانواده ارائه نمود.

در پايان اين مراسم از مديران دفاتر دانشگاهي انجمن جامعه شناسي با اهداء لوح، تقدير بعمل آمد.

شايان ذکر است در عصر روز پنج شنبه نهم و صبح و عصر روز جمعه دهم اسفند،  کارگاه آموزشي گفتگوي خانواده برگزار گرديد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها