رویداد ایده شو دانشکده کشاورزی فردا صبح برگزار می گردد

خانه خبرها

رويداد ايده شو دانشکده کشاورزي با رقابت  36  ايده، فردا صبح برگزار مي گردد.

 به گزارش روابط عمومي، دکتر رضا يگانه مدير مرکز رشد واحدهاي فناوري دانشگاه با اعلام اين خبر، بيان داشت: ايده شو رويدادي است که افراد، توانمندي خود را در ايده پردازي، بيان ايده و انتقال آن به ديگران در محيطي دوستانه محک مي‌زنند.

 

 

 

 

 

 

 

 دکتر يگانه افزود: در مجموع رويداد ايده شو  محلي است براي به اشتراک‌ گذاري ايده‌ هاي مبتني بر تجربيات زندگي‌ ساز، موضوعات مورد علاقه و شوق برانگيز و شنيدن نقطه نظرات منحصر به فرد داوران در خصوص ايده‌هاي مطرح شده مي باشد.

 مدير مرکز رشد واحدهاي فناوري دانشگاه، تأکيد کرد: برآيند اين فرآيند خلاقيت و ايده پردازي که اصطلاحاً به آن ايده شو مي ‌گويند سبب شکل گيري آينده اي  بهتر براي شخص و جامعه خواهد شد.

  دکتر يگانه در زمينه برگزاري اين رويداد در دانشگاه ايلام، بيان داشت: اولين رويداد ايده شو دانشگاه ايلام همزمان با هفته پژوهش و در آذرماه سال جاري  در دانشکده فني و مهندسي برگزار گرديد که با استقبال دانشجويان مواجه شد و 33 ايده در حوزهاي مهندسي برق، کامپيوتر، فناوري اطلاعات، معماري، مکانيک و کشاورزي در دو مرحله به رقابت با هم پرداختند و در نهايت سه ايده برتر معرفي شدند.

  مدير مرکز رشد واحدهاي فناوري دانشگاه، افزود: دومين رويداد ايده شو روز دوشنبه 13/12/97 در دانشکده کشاورزي برگزار مي‌ گردد که تعداد 65 ايده در سايت مربوطه ثبت شده است و از بين آنها 36 ايده به مرحله نهايي راه يافتهاند که در نهايت شش ايده برتر معرفي خواهد شد و از آنها تقدير بعمل خواهد آمد.

  دکتر يگانه، خاطرنشان کرد: در صورت اعلام نياز هر يک دانشکده ها، مرکز رشد واحدهاي فناوري دانشگاه آمادگي دارد اين رويداد را بصورت مشترک برگزار نمايد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها