نشست هیأت رئیسه دانشگاه و بانوان کارمند برگزار گردید

خانه خبرها
نشست هيأت رئيسه دانشگاه و بانوان کارمند برگزار گرديد

نشست هيأت رئيسه دانشگاه و بانوان کارمند صبح امروز  در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

  به گزارش روابط عمومي، نشست هيأت رئيسه دانشگاه و بانوان کارمند با حضور دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه، دکتر ملابهرامي معاون پشتيباني و منابع انساني، دکتر شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي، دکتر رضازاده مشاور رئيس و مدير حوزه رياست، خانم دکتر پيرزادنيا مشاور رئيس دانشگاه  در امور بانوان، آقاي فتاحي رئيس اداره روابط عمومي و جمع زيادي از کارکنان زن دانشگاه، صبح امروز در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

  در اين نشست دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه با تبريک ميلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)،  روز زن و بزرگداشت مقام مادر، با تقدير از زحمات بانوان دانشگاه ايلام و بخصوص بانوان کارمند و با ابراز خرسندي از روند ارتقاء جايگاه  بانوان دانشگاه، تأکيد کرد: نگاه جنسيتي در جامعه محکوم به شکست است و در دانشگاه که به هيچ عنوان به نتيجه نخواهد رسيد.

  رئيس دانشگاه با اشاره به حضور بانوان در مديريت مياني دانشگاه، بيان کرد: در اين دوره شأن مديرتي بانوان که اعضاي هيات علمي خانم شروع گرديد تثبيت گرديد و ان شاء الله اين روند در حوزه کارمندي هم اتفاق خواهد افتاد.

  دکتر علي اکبري، افزود: خانم ها بخوبي و با شايستگي از عهده وظايف محوله برآمده اند و و با توجه به تعهد، قانگرايي و وفاداري سازماني که بانوان دارند، ميزان رضايتمندي از کارکنان خانم در دانشگاه بيشتر است.

  رئيس دانشگاه، تأکيد کرد: عليرغم مشکلات مالي و شرايط خاصي که در کشور حاکم است، بواسطه تلاش همه دانشگاهيان و از جمله بانوان دانشگاه، جايگاه دانشگاه ايلام در سطح کشور ارتقاء يافته و  اميد است اين روند در سال آينده با شتاب بيشتري ادامه يابد.

  در اين نشست، دکتر ملابهرامي معاون پشتيباني و منابع انساني دانشگاه، توضيحاتي را درباره وضعيت استخدامي بانوان کارمند و مسائل اداري و مالي خاص آنان ارائه کرد.

 در ادامه خانم دکتر پيرزادنيا مشاور رئيس دانشگاه در امور بانوان با اشاره به نگاه مثبت هيات رئيسه دانشگاه براي پي گيري مسائل بانوان، بيان کرد: تمامي مسائل و مشکلاتي گه بانوان دانشگاه بصورت کتبي و شفاهي با اينجانب مطرح مي کنند، در  کوتاه ترين زمان مورد پي گيري قرار مي گيرد و خوشبختانه رياست محترم دانشگاه و معاونين با حسن نظر، اهتمام خاصي براي حل مسائل و مشکلات مربوط به بانوان دارند.

  خانم دکتر پيرزادنيا، افزود: در همين راستا مسائلي شامل: سهيم شدن بانوان در مديريت دانشگاه، اعمال قانون کاهش ساعات کاري بانوان داراي شرايط خاص، مسائل رفاهي (تجهيز و تعمير مهد کودک دانشگاه) و ...، با حمايت هاي هيات رئيسه تحقق يافت.

  مشاور رئيس دانشگاه در امور بانوان، تأکيد کرد: بواسطه اين عملکرد مثبت و نگاه مطلوبي که وجود دارد، دانشگاه ايلام در بسياري از مسائل مربوط به بانوان و ارتقاء جايگاه آنان، در چند سال اخير در سطح کشور  جزو دانشگاه هاي پيشتاز بوده است.

  در اين نشست، بانوان کارمند به بيان نظرات، پيشنهادت و مسائل مورد نظر خود پرداختند که اهم مسائل حول محورهايي شامل: ضرورت تبديل وضعيت پرسنل شرکتي موقت، واگذاري بخشي از مديريت ها به بانوان کارمند، ساماندهي وضعيت پيشنهادات در دانشگاه، تقدير و تشکر از اعمال فوق‌العاده مناطق مرزي و فوق‌العاده بند «ث» ماده 112 قانون برنامه ششم توسعه و تلاش براي اعمال اين دو مورد براي پرسنل شرکتي مطرح گرديد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها