بازارچه تولیدات دانشجویی «چرتکه» در دانشگاه ایلام برگزار می گردد

خانه خبرها

بازارچه توليدات دانشجويي «چرتکه» با هدف تقويت کارآفريني دانشجويان و با تأکيد بر  توسعه کسب و کار و اشتغال دانشجويان به ميزباني دانشگاه ايلام برگزار مي گردد.

  به گزارش روابط عمومي، دکتر محمد رضا شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه با اعلام اين خبر، بيان داشت: بازارچه توليدات دانشجويي چرتکه با حمايت معاونت فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم و شوراي اجتماعي کشور و با هدف پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي و فرهنگ سازي پايدار، از طريق توسعه و تقويت کارآفريني و با تأکيد بر توسعه کسب و کار و اشتغال دانشجويان به ميزباني دانشگاه ايلام برگزار مي گردد.

   معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه، افزود: در اين بازارچه تمامي دانشجويان دانشگاه­ها و مراکز آموزش عالي استان ايلام در تمامي مقاطع تحصيلي مي­توانند محصولات و دستاوردهاي خود را پس از ثبت نام به مدت 7 روز در نمايشگاهي که بازديد و خريد از آن براي عموم مردم آزاد مي­باشد، به فروش برسانند.

 دکتر شيرخاني، اضافه کرد: دانشجويان علاقمند به شرکت در اين بازارچه مي­توانند از روز شنبه 27 بهمن 1397 لغايت 6 اسفند 1397 به مدت 10 روز با مراجعه به وبسايت دانشگاه ايلام به آدرس  www.ilam.ac.ir و تکميل فرم ثبت نام اقدام و آن را به آدرس ايميل chortkeh@ilam.ac.ir  ارسال نماييد.

 معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه درباره محورهاي برگزاري بازارچه، گفت: در اين بازارچه محصولات و دستاوردهاي دانشجويي در زمينه­هاي صنايع دستي (مصنوعات فلزي، سفالي، سنگي، شيشه اي، چوبي، پارچه اي، فرش و گليم، گبه، تذهيب، نگارگري و...)، گردشگري (معرفي مراکز گردشگري، محصولات و سوغات استان)، هنرهاي تجسمي (خوشنويسي، حجم، نقاشي و...)، پوشش ايراني اسلامي، سوغات و خوراکي­هاي محلي، نرم افزارهاي کاربردي، تعميرات موبايل و کامپيوتر، محصولات کشاورزي شامل( محصولات گلخانه اي، پرورش گل و گياه و... ) و... در اين نمايشگاه عرضه نمايند.

 عضو هيات رئيسه دانشگاه درباره زمان برگزاري بازارچه، بيان کرد: بازارچه توليدات دانشجويي از تاريخ 11 اسفند 1397 لغايت 17 اسفند 1397 به مدت 7 روز در دانشگاه ايلام برگزار مي گردد.

شايان ذکر است دانشگاه ايلام بعنوان يکي از دانشگاه‌هاي برگزيده طرح چرتکه (برپايي بازارچه توليدات دانشجويي) از سوي وزارت علوم تحقيقات و فناوري انتخاب شده است.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها