نشست و گفتگوی صمیمانه مشاور وزیر و مدیرکل وزارتی وزارت عتف با کارکنان دانشگاه ایلام برگزار گردید

خانه خبرها

نشست و گفتگوي صميمانه دکتر مسعود شمسبخش مشاور وزير و مديرکل وزارتي وزارت عتف با کارکنان دانشگاه ايلام با حضور هيات رئيسه دانشگاه عصر امروز برگزار گرديد.

    به گزارش روابط عمومي، نشست و گفتگوي صميمانه دکتر  مسعود شمسبخش مشاور وزير و مديرکل وزارتي وزارت عتف با کارکنان دانشگاه با حضور دکتر علياکبري رئيس دانشگاه، حجتالاسلام غياثي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه، دکتر ملابهرامي معاون پشتيباني و منابع انساني، دکتر نعمتي معاون آموزش و تحصيلات تکميلي، دکتر شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي، دکتر عدالتي معاون دانشجويي، دکتر رضايي کارشناس هسات امناء دانشگاه، آقاي خوراني مدير امور اداري و پشتيباني و آقاي فتاحي رئيس اداره روابط عمومي، عصر امروز در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

در ابتداي اين نشست دکتر علياکبري رئيس دانشگاه در سخنان کوتاهي با خيرمقدم به دکتر شمسبخش و تشکر از زحمات ايشان د دوران مديريت دانشگاه ايلام، به نام نيک دکتر شمسبخش در بين اساتيد و کارکنان دانشگاه ايلام اشاره کرد و آن را يک درس پند آموز عنوان کرد که ميتواند بعنوان يک الگو در اختيار ديگران قرار گيرد.

در اين نشست دکتر شمسبخش با ابراز خرسندي به جهت حضور دوباره در استان ايلام و دانشگاه ايلام و با قدرداني از لطف و ابراز محبت اساتيد، کارکنان و مديريت دانشگاه ايلام، تأکيد کرد قدرشناسي يکي از ويژگيهاي خاص و ناب مردم ايلام است و اينجانب با وجود مدت کمي که در ايلام ساکن بودهام خاطرات ماندگار و فراموش نشدني را از اين دوره دارم.

دکتر شمسبخش با تمجيد از پيشرفتهاي دانشگاه ايلام در حوزههاي مختلف در سالهاي اخير، تأکيد کرد: قطعاٌ  اين پيشرفتها حاصل همکاري و همدلي اساتيد، کارکنان و مديريت دانشگاه ايلام است که بايد ادامه داشته باشد تا جايگاه آن در سطح کشور ارتقاء يابد.

مشاور وزير علوم با اشاره به رايزنيها و پيگيريهاي وزير و ساير مقامات وزارت عتف براي تبديل وضعيت کارکنان قرادادي و پرسنل شرکتي، گفت: با رايزنيهاي که انجام شده مجوزهايي در اين زمينه اخذ شده، اما جوابگوي نياز دانشگاهها نيست و براي همين تلاش ميشود تا تعداد اين مجوزها افزايش يايد تا در روند تبديل وضعيتها گشايشي صورت گيرد.

 مديرکل وزارتي وزارت عتف با اشاره به همسانسازي حقوق کارکنان قرادادي با کارکنان رسمي در دانشگاهها، بيان کرد: براي تحقق عدالت نسبي در دانشگاهها، در هيات امناء تصويب شد که کارکنان قراردادي از تمام مزاياي مربوط به کارکنان رسمي برخوردار شوند که اين امر گام مهمس در جهت حل بخشي از مشکلات مالي اين عزيزان بوده است.

دکتر شمسبخش با اشاره به وضعيت نامناسب استان ايلام در زمينه بيکاري، اظهار کرد: دانشگاهها موظف هستند براي حل مشکلات و معضلت جامعه راهکار پيدا کنند و از جمله  مشکلات موضوع بيکاري جوانان است که دانشگاهها با ارائه راهکر و توانمدسازي دانشجويان ميتوانند در اين راه گام بر دارند.

در ادامه کارکنان رسمي، پيماني، قراردادي و پرسنل شرکتي حاضر در اين نشست به بيان مشکلات، سئوالات، نظرات، پيشنهادات و ديدگاههاي مورد نظر خود پرداختند که اهم موضوعات حول محورهايي، شامل: ضرورت نگاه ويژه به دانشگاه ايلام به جهت عقب ماندگيهاي استان ايلام در دوران جنگ تحميلي، تبديل وضعيت کارکنان قراداداي به پيماني، تبديل وضعيت پرسنل شرکتي به قراردادي، اعمال مناطق جنگي، اختصاص منابع مالي بيشتر به دانشگاه ايلام، تمجيد از همدلي حاکم بر دانشگاه ايلام، اختصاص زمين براي کارکنان از طريق هيات امناء، پرداخت اضافهکار، پرداخت مابهالتفاوت حقوق کارکنان در سال 1397، اهتمام بيشتر براي توسعه مزرعه آموزشي و پژوهشي مهران وابسته به دانشگاه، اصلاح چارت حراست، تبديل وضعيت کارکنان به هيأت علمي وافزايش نقش بانوان کارمند در مديرتها مطرح گرديد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها