تشریح خدمات مالی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه به دانشجویان در سال جاری

خانه خبرها

تعرفههاي آزمايشگاه مرکزي به روال سالهاي قبل ثابت ميماند/ اگر مقالهاي که از پايان مسترخ شده در مجلات معتبر به چاپ برسد تا مبلغ يک ميليون تومان به دانشجوي مورد نظر کمک مالي پرداخت مي گردد/ اگر  دانشجويان کارشناسي ارشد و دکتري، موضوع پايان نامه خود را به حل مشکلات و معضلات مطرح کشور و استان ايلام اختصاص دهند، کمک مالي بيشتري دريافت خواهند کرد.

  به گزارش روابط عمومي، دکتر حسين مهديزاده معاون پژوهش و فناوري دانشگاه، در تشريح خدمات مالي اين معاونت به دانشجويان دورههاي کارشناسي ارشد و دکتري، گفت: نظر به وجود مشکلات مالي که در جامعه وجود دارد و براي تسهيل در کار دانشجويان، تعرفههاي آزمايشگاه مرکزي به روال سالهاي قبل ثابت ميماند و افزون بر آن  تا مبلغ سيصد هزار تومان دانشجويان کارشناسي ارشد و مبلع يک ميليون تومان دانشجويان دکتري ميتوانند بصورت رايگان از امکانات آزمايشگاه مرکزي دانشگاه استفاده کنند.

دکتر مهديزاده، افزود: همچنين  دانشجويان کارشناسي ارشد معادل پانصد هزار تومان و دانشجويان دکتري معادل يک ميليون تومان ميتوانند در زمينه خريد مواد شيميايي و شيشه آلات آزمايشگاهي درخواست کتبي نمايند، که اين درخواستها از طرف معاونت پژوهش و فناوري براي اين دانشجويان خريداري ميگردد.

معاون پژوهش و فناوري دانشگاه در مورد کمک مالي به چاپ مقالات مستخرج از پايان نامههاي دانشجويي، گفت: اگر مقالهاي که از پايان مسترخ شده در مجلات معتبر به چاپ برسد، متناسب با کيفيت مقاله و بر اسس بخش نامه صادره تا مبلغ يک ميليون تومان به دانشجوي مورد نظر کمک مالي پرداخت مي گردد.

عضو هيأت رئيسه دانشگاه، افزود: اگر  دانشجويان کارشناسي ارشد و دکتري، موضوع پايان نامه خود را به حل مشکلات و معضلات مطرح کشور و استان ايلام اختصاص دهند، بين دو الي ده ميليون تومان اضافه بر هزينههاي ديگر به آنان کمک مالي پرداخت ميگردد.

دکتر مهديزاده در زمينه پرداخت کمک هزينه به پايان نامههاي کارشناسي ارشد و دکتري، بيان کرد: با توجه به مشکلات مالي پيش آمده و تورمي که وجود دارد، اهتمام ما بر اين است که هزينه پرداختي را افزايش دهيم و همچنين براي سهولت در پرداختها ديگر نياز به ارائه فاکتور نخواهد بود و بر اساس صورت جلسهاي که تنظيم خواهد شد، اين کمک مالي پرداخت ميگردد.

معاون پژوهش و فناوري دانشگاه در بخش ديگر سخنان خود، راهاندازي هستههاي پژوهشي را يکي از سياستهاي اصلي دانشگاه ايلام در سال جاري عنوان کرد و خواستار اهتمام اعضاي هيأت علمي براي تيمسازي و ارائه طرحهاي کاربردي براي حل مشکلات و معضلات استان ايلام و کشور در قالب اين هستهها شد.

دکتر مهديزاده ضمن تأکيد بر لزوم شاگرد پروري توسط اساتيد در اين حوزه کاري، گفت: يکي از اصول حاکم بر راهاندازي هستههاي پژوهشي، موضوع تيمسازي است و با توجه به حضور دانشجويان نخبه دورههاي تحصيلات تکميلي و بخصوص دانشجويان مقطع دکتري، اساتيد محترم ميتوانند اين دانشجويان را در اين هستهها دعوت به کار نمايند تا ضمن کسب تجربه عملي لازم بتوانند از امتيازات مالي اين هستهها هم برخوردار شوند.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها