انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک ‎مابین دانشگاه ایلام و شرکت شهرک‎های صنعتی استان ایلام

خانه خبرها
انعقاد تفاهم نامه همکاري مشترک ‎مابين دانشگاه ايلام و شرکت شهرک‎هاي صنعتي استان ايلام

با پيگيريهاي دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه، تفاهمنامه همکاريهاي علمي، پژوهشي و فناوري فيمابين دانشگاه ايلام و شرکت شهرکهاي صنعتي استان ايلام منعقد گرديد.

  به گزارش روابط عمومي، تفاهمنامه همکاريهاي علمي، پژوهشي و فناوري فيمابين دانشگاه ايلام و شرکت شهرکهاي صنعتي استان ايلام، در نشستي با حضور دکتر علياکبري رئيس دانشگاه، مهندس دارايي رئيس هيأت مديره و مديرعامل شرکت شهرکهاي صنعتي، دکتر مهديزاده معاون پژوهش و فناوري و دکتر صيدي مدير دفتر ارتباط با صنعت و جامعه صبح ديروز در محل سالن جلسات حوزه رياست منعقد گرديد.

در اين نشست دکتر علياکبري رئيس دانشگاه با اشاره به پيشرفت کشورهاي صنعتي به جهت پذيرش تأثيرگذاري علم در اداره آن کشورها، بيان داشت: در کشور ما دانشگاهها توسعه کمي زيادي يافتهاند، اما متأسفانه تأثيرگذاري علم در روند تصميم گيريها و اجرا کم است و براي همين بايد با برنامهريزي و همافزايي براي تحقق اين مهم و افزايش علممداري تلاش کنيم.

 رئيس دانشگاه، با اشاره به مسئوليت اجتماعي دانشگاه در سطح استان ايلام، اظهار کرد: دانشگاه داراي رسالت اجتماعي است و ما نسبت به مسائل استان حساسيت داشته و احساس وظيفه مي کنيم و براي همين با تعامل و همکاري مشترک و با همراهي ديگر سازمانها، نهادها و شرکتها ميتوانيم جايگاه استان را در سطح کشور ارتقاء دهيم  و  دانشگاه ايلام با توجه به ظرفيت علمي که دارد ميتواند در اين روند نقش محوري داشته باشد.

دکتر علي اکبري با تأکيد بر استفاده از ظرفيتهاي دانشگاه ايلام در روند توسعه استان، گفت: برنامه دانشگاه هدفمند کردن پاياننامههاي دانشجويي است که اگر مورد استقبال شرکت شهرکهاي صنعتي استان هم قرار گيرد ميتواند نقش خوبي در حل مشکلات و توسعه صنعت استان ايلام داشته باشد.

رئيس دانشگاه، افزود: حضور اساتيد توانمند و ايجاد فرصت مطالعاتي در صنعت استان براي اين عزيزان پتانسيل ديگري است که مي تواند در اين زمينه راهگشا باشد.

در اين نشست مهندس دارايي رئيس هيأت مديره و مديرعامل شرکت شهرکهاي صنعتي استان ايلام با تمجيد از نقش دانشگاه ايلام در روند توسعه استان ايلام و بخصوص تعامل سازنده با صنعت استان، ابتدا توضيحاتي را در زمينه مأموريت هاي شرکت ارائه نمود و سپس به زمينههاي مشترک همکاري طرفين اشاره کرد و با اعلام آمادگي براي حمايت از پاياننامههاي مسأله محور دورههاي تحصيلات تکميلي و فرصت مطالعااتي اساتيد، بر اهتمام در تحقق مفاد تفاهم نماهه مشترک تأکيد کرد.

در پايان اين نشست تفاهمنامه همکاري في مابين دانشگاه ايلام و شرکت شهرکهاي صنعتي استان به امضاي دکتر علي اکبري و مهندس دارايي رسيد که حمايت از پاياننامههاي مسأله محور، ارائه خدمات علمي و اطلاعاتي در زمينههاي تخصصي، برگزاري دورههاي آموزشي کوتاهمدت، بازديد اساتيد و دانشجويان از واحدهاي صنعتي و ايجاد شرايط خوب براي حضور اساتيد در قالب فرصت مطالعاتي از جمله مفاد اين تفاهم نامه است.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها