دکتر علی اکبری: در اجرای همه برنامه‎ها و اقدامات دانشگاه ایلام، قانون فصل الخطاب است

خانه خبرها

رئيس دانشگاه، تأکيد کرد: ما دانشگاه را بر اساس نظر ديگران اداراه نميکنيم، بلکه در اجراي همه برنامهها و اقدامات قانون فصل الخطاب است.

  به گزارش روابط عمومي، نشست کميته حجاب و عفاف و حقوق شهروندي دانشگاه ايلام با حضور دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه، حجت الاسلام غياثي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه، دکتر ملابهرامي معاون پشتيباني و منابع انساني، دکتر شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي، دکتر عدالتي معاون دانشجويي و ساير اعضاء صبح امروز در محل سالن جلسات حوزه رياست برگزار گرديد.

در اين نشست دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه با اشاره به وجود آئيننامه حجاب و عفاف در دانشگاهها (مصوب شوراي عالي انقلاب فرهنگي)، بيان داشت: ما دانشگاه را بر اساس نظر ديگران اداراه نميکنيم، بلکه قانون براي ما فصل الخطاب است و در مورد حجاب و عفاف هم قانون ملاک است که بايد بصورت کامل اجرا شود و همه و از جمله دانشجويان خارجي بايد تابع آن باشند.

دکتر علي اکبري، با تأکيد بر حفظ شأن دانشگاه در اجراي همه برنامهها و فعاليتها، اظهار کرد: در همه امور و از جمله در زمينه پوشش و برخوردها، بايد شأن دانشگاه حفظ شود، تا محيطي فراهم گردد که همه دانشگاهيان و از جمله دانشجويان احساس آرامش نمايند.

رئيس دانشگاه، افزود: متأسفانه خيلي از دانشجويان در زمينه آئين نامه حجاب و عفاف اطلاع کافي ندارند و بدين لحاظ اطلاع رساني درست در زمينه اين آئين نامه و با استفاده از ابزارهاي متنوع امري ضروري است.

دکتر علي اکبري با اشاره به وضعيت خوب دانشگاه ايلام در زمينه حجاب و عفاف، تأکيد کرد: وضعيت حجاب و عفاف در دانشگاه ايلام نسبت به دانشگاههاي ديگر خيلي بهتر است، اما ميتوانيم با برنامهريزي درست و همفکري اين وضعيت را ارتقاء داد، که لازمه تحقق اين مهم، همکاري تمام بخش ها، تشکلها و فعالان فرهنگي است که همه بايد پاي کار باشند و بر اساس وظايفي که دارند در اين زمينه ايفاي نقش نمايند.

در اين نشست ديگر حاضرين و از جمله نمايندگان انجمن اسلامي و بسيج دانشجويي به بيان نظرات، ديدگاهها و پيشنهادات خود پرداختند و نحوه اجراي بهتر قانون حجاب و عفاف مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها